افشین لرزنگنه در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه اظهار کرد: در گام نخست در روز اول حجم خودروهای سواری و تعداد سرنشینان وسایل نقلیه در خطوط برش و خیابان‌های مهم و اصلی پاره شمالی شهر توسط نیروهای آماربرداری صورت گرفت. وی افزود: روز دوم حجم وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی شهر، برداشت شده […]

- اجرای طرح «آمارگیری سفرهای درون شهری» در کرمانشاه

افشین لرزنگنه در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه اظهار کرد: در گام نخست در روز اول حجم خودروهای سواری و تعداد سرنشینان وسایل نقلیه در خطوط برش و خیابان‌های مهم و اصلی پاره شمالی شهر توسط نیروهای آماربرداری صورت گرفت.

وی افزود: روز دوم حجم وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی شهر، برداشت شده و مورد بررسی کامل قرار گرفت.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با رانندگان وسایل نقلیه باری و مسافری مصاحبه های لازم برای برداشت اطلاعات سفر و برداشت حجم وسایل نقلیه و زمان سفر آن‌ها در خیابان‌های اصلی پاره جنوبی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: در گام‌های بعدی طی هفته آتی برداشت‌های لازم در پایانه‌های سطح شهر، حضور درب منازل و دریافت اطلاعات سفر، برداشت حجم ترافیک در خطوط برش و توزیع فرم‌های سفر در سطح دوره دوم متوسطه مدارس جهت دریافت اطلاعات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات با تحلیل و بررسی همه جوانب نسبت به پیاده سازی آن در شبکه معابر برداشت شده شهر کرمانشاه اقدام خواهد شد.

لرزنگنه گفت: وضعیت ترافیکی شهر، با توجه به شاخص‌های مربوطه تحلیل و چشم انداز ترافیکی شهر کرمانشاه برای ۱۵ سال آینده با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مطالعات به منظور تصویب به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک وزارت کشور ارسال و پس از تصویب برای اجرا به شهرداری کرمانشاه ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبـرآنلاین