به گزارش نشریه میل، لیگ برتر و منچسترسیتی بر سر تاریخ محاکمه به توافق رسیده‌اند و در مقابل یک هیئت مستقل در بزرگترین جلسه دادگاهی در تاریخ رقابت‌ها قرار خواهند گرفت. لیگ برتر پس از شروع تحقیقات در سال ۲۰۱۸، در ماه فوریه قهرمانان خود را به ۱۱۵ مورد نقض مقررات مالی متهم کرد. در […]

- آخرین خبر از محاکمه منچسترسیتی/ تابستان ۲۰۲۵ حکم سرنوشت‌ساز اعلام خواهد شد

به گزارش نشریه میل، لیگ برتر و منچسترسیتی بر سر تاریخ محاکمه به توافق رسیده‌اند و در مقابل یک هیئت مستقل در بزرگترین جلسه دادگاهی در تاریخ رقابت‌ها قرار خواهند گرفت.

لیگ برتر پس از شروع تحقیقات در سال ۲۰۱۸، در ماه فوریه قهرمانان خود را به ۱۱۵ مورد نقض مقررات مالی متهم کرد. در طول این حماسه طولانی مدت، هم لیگ برتر و هم باشگاه کاملا ساکت ماندند و از اظهار نظر خودداری کردند. اما اینطور که مشخص شده تاریخ برگزاری جلسه برای اواخر پاییز ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

آنهایی که از این وضعیت آگاه هستند معتقدند که ممکن است تا پایان فصل آینده نتیجه‌ای حاصل نشود، یعنی زمانی که قرارداد فعلی پپ گواردیولا به پایان می‌رسد. اگر دادگاه به موقع برگزار شود، احتمالاً در تابستان ۲۰۲۵ حکم صادر خواهد شد.

سیتی متهم به نقض ۱۱۵ قانون در ۱۴ فصل از سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به بعد است. این اتهامات شامل ادعاهای مربوط به گزارش مالی و عدم همکاری با تحقیقات لیگ برتر است که در سال ۲۰۱۸ آغاز شد. سیتی هرگونه تخلف را رد می‌کند. اورتون در ماه مارس، یک ماه پس از اعلام اتهامات سیتی، به نقض قوانین مالی متهم شد و اوایل این ماه ۱۰ امتیاز از آنها کسر شد و درخواست تجدید نظر کردند.

گواردیولا اخیراً اعلام کرد که همه خارج از باشگاه می‌خواهند آنها را به خاطر این اتهامات مجازات کنند. سیتی پیش از این اصرار داشت که شواهد انکارناپذیر برای حمایت از پرونده خود دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی