به گزارش زیرنویس،سید حمید حسینی با اشاره به واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه نیشابور- مشهد که در محدوده روستای «دیزباد» به وقوع پیوست و ۲۶ مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۵ و ۲۸ دقیقه صبح امروز دهم آذرماه به وقوع پیوست. وی تصریح کرد: در پی اطلاع […]

به گزارش زیرنویس،سید حمید حسینی با اشاره به واژگونی صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بزرگراه نیشابور- مشهد که در محدوده روستای «دیزباد» به وقوع پیوست و ۲۶ مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۵ و ۲۸ دقیقه صبح امروز دهم آذرماه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از واژگونی اتوبوس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از نیشابور، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیشابور، یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر این شهرستان و یک آمبولانس از بینالود مشهد به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور خاطرنشان کرد: در این حادثه ۲۶ نفر مصدوم شده بودند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و باقی مصدومان که ۲۵ نفر بودند به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.

۲۰ مصدوم ترخیص شدند

رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور هم در گفت و گو با ایسنا از ترخیص ۲۰ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در مسیر نیشابور – مشهد خبر داد.

دکتر محمد شورورزی اظهار کرد: از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح که روند پذیرش و رسیدگی به بیماران در اورژانس بیمارستان حکیم آغاز شد از مجموع ۲۵ مصدوم که تعداد ۱۷ نفر از اتباع خارجی، ۱۹ مصدوم آقا و ۶ مصدوم خانم بودند، ۲۰ مصدوم با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و ۵ مصدوم همچنان در حال دریافت خدمات و ادامه روند درمان هستند.

وی بیان کرد: ۵ مصدوم دیگر برای آزمایش و روند درمان همچنان تحت نظر هستند و احتمالاً تا امشب ۲ یا سه نفر دیگر نیز ترخیص خواهند شد.

شورورزی در پایان از زحمات و تلاش تمام کازیرنویسن مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم که با تمام توان در ارائه‌ خدمات درمانی به مصدومین نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

منبع خبر: رکنـا