بحران به صندوق بازنشستگی کشوری رسید: ۴ ماه بدون حقوق!
بحران به صندوق بازنشستگی کشوری رسید: ۴ ماه بدون حقوق!

تسنیم نوشت: تاخیر ۴ ماهه صندوق بازنشستگی در واریز حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته خبرساز شد. این صندوق برای آن دسته از فرهنگیانی که در شهریور ماه امسال بازنشسته‌ شده‌اند در اوایل آذر ماه جاری این پیامک را ارسال کرده است «با سلام، مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! صندوق بازنشستگی کشوری» جای این سؤال […]

بحران به صندوق بازنشستگی کشوری رسید: ۴ ماه بدون حقوق!

تسنیم نوشت: تاخیر ۴ ماهه صندوق بازنشستگی در واریز حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته خبرساز شد. این صندوق برای آن دسته از فرهنگیانی که در شهریور ماه امسال بازنشسته‌ شده‌اند در اوایل آذر ماه جاری این پیامک را ارسال کرده است «با سلام، مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! صندوق بازنشستگی کشوری»

جای این سؤال جدی از مسؤلان صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد که چرا باید با وجود گذشت بیش از ۳ ماه از تاریخ بازنشستگی فرهنگیان، پیامک دریافت مدارک برقراری حقوق بازنشستگی در آذر برای این فرهنگیان ارسال شود در حالیکه مسؤلان این صندوق، مدعی پرداخت حقوق بازنشستگی آنها از مهر بوده‌اند!

ارسال چنین پیامکی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در آذر ماه به معنای آن است که این دسته از فرهنگیان بازنشسته در آذر ماه جاری نیز هیچ حقوقی دریافت نخواهد کرد و نخستین حقوق بازنشستگی آنها از سوی صندوق بازنشستگی با ۴ ماه تاخیر در دی ماه آینده پرداخت خواهد شد!

منبع: اطلاعات انلاین