هر ۳دقیقه یک کودک قربانی خشونت جنــسی می‌شود!
هر ۳دقیقه یک کودک قربانی خشونت جنــسی می‌شود!

رئیس اداره مبارزه با خشونت علیه کودکان می‌گوید در فرانسه هر سه دقیقه یک بار یک کودک در فرانسه قربانی خشونت جنسی می‌شود! به گزارش «اطلاعات آنلاین»، گابریل هازان، رئیس اداره مبارزه با خشونت علیه کودکان فرانسه (OFMI)، می‌گوید سالانه در کشورش «۱۶۰ هزار کودک» قربانی خشونت جنسی می‌شوند. هازان با اعلام این آمار از […]

رئیس اداره مبارزه با خشونت علیه کودکان می‌گوید در فرانسه هر سه دقیقه یک بار یک کودک در فرانسه قربانی خشونت جنسی می‌شود!

- هر ۳دقیقه یک کودک قربانی خشونت جنــسی می‌شود!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، گابریل هازان، رئیس اداره مبارزه با خشونت علیه کودکان فرانسه (OFMI)، می‌گوید سالانه در کشورش «۱۶۰ هزار کودک» قربانی خشونت جنسی می‌شوند.

هازان با اعلام این آمار از مردم خواست هرگونه کودک آزاری را به این مرکز گزارش دهند. او که به تازگی وظایف خود را در این سازمان تازه تاسیس شده به عهده گرفته است، می‌گوید که هر سه دقیقه یک بار یک کودک در فرانسه قربانی خشونت جنسی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: «در نیمی از موارد، کاربران اینترنتی که محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان را به صورت آنلاین تماشا می‌کنند، دست به اقدام می‌زنند. این سازمان روزانه چیزی حدود «۷۰۰ گزارش در خصوص محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان به صورت آنلاین» دریافت می‌کنیم که بین کاربران فضای مجازی در فرانسه، رد و بدل می‌شود.

به گزارش یورونیوز، رئیس اداره مبارزه با خشونت علیه کودکان از مردم فرانسه خواست تا در این خصوص هشیار باشند و گفت: «هر روز نزدیک به ۴۴۰ کودک و نوجوان قربانی خشونت جنسی می‌شوند، اما در نهایت تنها حدود پنجاه مورد به نیرو‌های امنیتی گزارش می‌شود.»

منبع: اطلاعات انلاین