به گزارش زیرنویس، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله یکی چهارم پایانی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ در مقابل «ژانگ اندا» قهرمان اسنوکر چین به میدان رفت و موفق شد حریف سرشناس خود را بانتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد و به نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند. وفایی در جمع ۴ […]

به گزارش زیرنویس، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله یکی چهارم پایانی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ در مقابل «ژانگ اندا» قهرمان اسنوکر چین به میدان رفت و موفق شد حریف سرشناس خود را بانتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد و به نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند.

وفایی در جمع ۴ نفر برتر این مسابقات با «رونی ا سالیوان» مرد شماره یک اسنوکر جهان رو به رو می‌شود و یکی از جذابترین دیدارهای اسنوکر جهان را رقم می‌زنند. این دیدار جذاب فردا شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۲۳ برگزار می‌گردد.

وفایی در دور دوم مسابقات متئو سلت» را ۶ بر یک شکست داد و در دور نخست این مسابقات توانست «شأن مورفی» انگیسی، مرد شماره ۷ جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را کسب کند.

مجموع جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است.

مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان «مارک آلن» بود که در فینال ۲۰۲۳ توانست «دینگ جونهوی» را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سالیوان نیز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد ژائو یلونگ دیگر نماینده کشور چین را ۶ بر ۵ شکست دهد.

منبع: مـهر