نتایج اتحاد کلباء در هفته‌های ابتدایی چندان جالب توجه نبود اما به نظر می‌رسد روزهای بد اتحاد کلباء به پایان رسیده است و از این پس  شاهد صعود تیم فرهاد مجیدی در جدول رده بندی لیگ برتر امارات خواهیم بود و با این روند در آینده ای نزدیک اتحاد کلباء یکی از ۷ تیم بالای […]

- جدایی فرهاد مجیدی را فرموش کنید!

نتایج اتحاد کلباء در هفته‌های ابتدایی چندان جالب توجه نبود اما به نظر می‌رسد روزهای بد اتحاد کلباء به پایان رسیده است و از این پس  شاهد صعود تیم فرهاد مجیدی در جدول رده بندی لیگ برتر امارات خواهیم بود و با این روند در آینده ای نزدیک اتحاد کلباء یکی از ۷ تیم بالای جدول لیگ برتر امارات لقب خواهد گرفت.

اتحاد کلباء در هفته نهم لیگ برتر امارات با نتیجه ۴-۲ تیم الامارات را شکست دادو در این بازی مهدی قایدی ستاره تیمش بود که ۲ گل از ۴ گل تیمش را زد.

در هفته‌های اخیر وبا توجه به امتیازاتی که اتحاد از دست داد موقعیت فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم متزلزل شد و حتی برخی جدایی او را از تیم قریب الوقوع می‌دانستند اما باشگاه در یک تصمیم درست به پای فرهاد مجیدی ایستاد و از این مربی دفاع کرد. شکست تیم الامارات بازگشت اتحاد به روزهای خوب بود و به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی شاهد اوج گیری تیم فرهاد مجیدی در لیگ برتر امارات باشیم.  

منبع: خبـر ورزشی