الدحیل جلوی هواداران پرسپولیس بازی سختی دارد/ نبود مهاجم تمام کننده تنها مشکل سرخپوشان است
الدحیل جلوی هواداران پرسپولیس بازی سختی دارد/ نبود مهاجم تمام کننده تنها مشکل سرخپوشان است

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی بسیار مهمی است و  اگر  پرسپولیس می‌خواهند  از مرحله گروهی صعود کند، حتما باید این دیدار را پیروز شود. شاید الشارجه امارات بتواند الفیصلی اردن را با تعداد گل بالا شکست بدهد […]

- الدحیل جلوی هواداران پرسپولیس بازی سختی دارد/ نبود مهاجم تمام کننده تنها مشکل سرخپوشان است

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم الدحیل قطر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی بسیار مهمی است و  اگر  پرسپولیس می‌خواهند  از مرحله گروهی صعود کند، حتما باید این دیدار را پیروز شود. شاید الشارجه امارات بتواند الفیصلی اردن را با تعداد گل بالا شکست بدهد در آن صورت پرسپولیس هم تعداد گل‌های خود را در بازی با الدحیل باید  افزایش بدهد.

پرسپولیس شانس زیادی برای برد پرگل برابر تیم الدحیل دارد 

او افزود: به نظرم پرسپولیس نباید ریسک کند و تیم‌های دیگر مثل سپاهان شاید بتواند الاتحاد را شکست بدهد و صددرصد  تیم نوبهار هم  بمبئی سیتی هند را می‌برد و این تیم‌ها هر کدام که برنده شوند شانس سرخپوشان برای صعود سخت می‌شود. البته من فکر می‌کنم اگر تیم پرسپولیس بتواند الدحیل را در آزادی شکست بدهد و تفاضل گلش هم بیشتر کند در آن صورت الشارجه به این تیم نمی‌رسد. به نظرم نبرد بین پرسپولیس و الشارجه برای صعود بیشتر به چشم می‌آید. با توجه به اینکه بازی با الدحیل در آزادی هست شانس زیادی سرخپوشان برای برد  پرگل در این بازی دارند. من به هیچ وجه تصور نمی‌کنم که خدای نکرده پرسپولیس در این بازی امتیاز از دست بدهد.

بعید می دانم الدحیل برابر پرسپولیس هجومی بازی کند 

آشتیانی درباره اینکه تیم الدحیل با ستارگانش را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:  تیم الدحیل در بازی رفت جلوی پرسپولیس در خانه حرفی برای گفتن نداشت و تنها خطری که این تیم قطری دارد این است که پرسپولیسی‌ها ضربه ایستگاهی به این تیم بدهند در آن صورت کوتینیو که بازیکن ایستگاهی زن هست شاید بتواند گل بزند. البته بعید می‌دانم که الدحیل برابر پرسپولیس بازی تهاجمی بازی کند و خطرناک باشد. اکنون هم شنیدیم که همه بلیت‌ها فروخته شده است و ۴۵ هزار هوادار قرار است استادیوم را پر کنند و کار الدحیل در ورزشگاه آزادی سخت می‌شود. هر تیمی که جلوی هواداران پرسپولیس باید بازی کند، کارش دشوار است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه حمایت هواداران پرسپولیس را در این بازی چطور می‌بیند، گفت: واقعا هواداران باعث می‌شوند که هر تیمی جلوی پرسپولیس بازی دارد کارش سخت شود و به طور طبیعی تماشاگران فشار می‌آورند تا پرسپولیس حمله کند و سریع گل بزند.  

توقع از زاهدی برای گلزنی زیاد است 

آشتیانی درباره اینکه پرسپولیس برابر النصر موقعیت‌های زیادی داشت، اما کمبود مهاجم در این تیم احساس می‌شود، گفت: فکر می‌کنم نبود مهاجم تمام کننده تنها مشکل پرسپولیس  در این روزهاست  که خیلی از هواداران صدایشان درآمده است. تاکنون وینگر‌ها جور مهاجمان را برای گلزنی کشیدند و شهاب زاهدی هم توانسته گل بزند، اما انتظارات بیشتری هواداران از او دارند. به نظرم در بازی با الدحیل توقع از زاهدی  برای گلزنی زیاد است. امیدوارم زاهدی در این بازی گل بزند تا فشار روحی را از خودش بردارد.

کیفیت فنی زاهدی بیشتر از باهویی است 

او درباره اینکه عملکرد مهاجمان پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:  تیم النصر ۱۰ نفره شده بود و همه انتظار داشتند که پرسپولیس در آن بازی گل بزند. پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم مشکل دارند. نبیل باهویی را چیز خاصی از او ندیدیم که بخواهیم درباره اش نظر بدهیم. به نظرم شهاب زاهدی کیفیت فنی اش از نبیل باهویی بالاتر است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم تیم پرسپولیس ۲ بر هیچ این بازی را پیروز می‌شود.

پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آ سیا صعود می کند

آشتیانی درباره اینکه شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی چقدر می‌داند، بیان کرد: به نظرم پرسپولیس شانس زیادی دارد و این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند. طبق فرمت جدید‌ ای اف سی باید مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شود و شاید پرسپولیس دوباره به النصر بخورد یا به الهلال و سپاهان برخورد کند و آنجا باید ببینیم که قرعه شان به چه صورت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران