به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ امروز شنبه ۱۱ آذر سید محمد موسوی گفت؛ خودرو سواری پژو پارس امروز ساعت ۰۴:۵۰ بامداد در محور شوش به اهواز روبروی (روستای حمزه) به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف و باعث تصادف شد. وی افزود: این حادثه توسط فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش […]

- با تلاش آتش نشانان راننده گرفتار درخودرو نجات یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس؛ امروز شنبه ۱۱ آذر سید محمد موسوی گفت؛ خودرو سواری پژو پارس امروز ساعت ۰۴:۵۰ بامداد در محور شوش به اهواز روبروی (روستای حمزه) به دلایل نامعلومی از مسیر منحرف و باعث تصادف شد.

وی افزود: این حادثه توسط فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی شوش اطلاع داده شد که یک تیم امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش ادامه داد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، راننده گرفتار را از میان آهن پاره‌های در هم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل حادثه داده شد.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، گفت: علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین