رقابت لیگ کشتی دیدنی بود/ پدرم مسیر ورزشی‌ام را مشخص می‌کند
رقابت لیگ کشتی دیدنی بود/ پدرم مسیر ورزشی‌ام را مشخص می‌کند

امیر رضا معصومی کشتی‌گیر تیم انبوه سازان هوتن درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: به کادر فنی و کشتی‌گیران تیم بانک شهر  تبریک می‌گویم. امیدوارم که در سال آینده دوباره شاهد چنین رقابت جذاب و دیدنی باشیم، که مردم و دوست‌داران کشتی را به سالن‌ها بکشیم و روز […]

- رقابت لیگ کشتی دیدنی بود/ پدرم مسیر ورزشی‌ام را مشخص می‌کند

امیر رضا معصومی کشتی‌گیر تیم انبوه سازان هوتن درباره کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار کرد: به کادر فنی و کشتی‌گیران تیم بانک شهر  تبریک می‌گویم. امیدوارم که در سال آینده دوباره شاهد چنین رقابت جذاب و دیدنی باشیم، که مردم و دوست‌داران کشتی را به سالن‌ها بکشیم و روز به روز کشتی را در کشور گسترده‌تر ببینیم.

او درباره رقابت خود با یدالله محبی افزود: پهلوان محبی یکی از نامداران در سنگین وزن است، و من هم با چهل درصد آمادگی در این مسابقه با دعوت محسن کاوه شرکت کردم و امیدوارم که کمکی به تیم خود کرده باشم.

معصومی درباره شرایط حرفه‌ای خود در آینده و حضور در المپیک گفت: با شرایط جدیدی که برای انتخابی المپیک گذاشته‌اند، هیچ چیزی هنوز معلوم نیست. حرف اول و آخر برای ادامه مسیر ورزشی من را پدرم می‌زند و با او مشورت می‌کنم.

معصومی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کشتی گرفتنش برای کشوری دیگر بیان کرد: در درجه نخست سعی می‌کنم برای کشورم مفید باشم، اما اگر احساس کنم برای ایران نمی‌توانم کشتی بگیرم به این موضوع فکر می‌کنم. 

باشگاه خبرنگاران