رسول معتمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره اعزام به مسابقات گزینشی قطر و شرایط تمرین اظهار داشت: خداروشکر اردوی تیم ملی زیرنظر کادر فنی به سرپرستی نواب نصیرشلال و دیگر اعضای کادر فنی اقایان زارع، دارببیگی و  سهراب مرادی آغاز شده است. امیدواریم که این راه ادامه دار باشه و […]

معتمدی: مطمئنا چیزی کم نمی‌زارم! / در دوران مصدومیت هیچ انتظاری از مسئولین نداشتم
رسول معتمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، درباره اعزام به مسابقات گزینشی قطر و شرایط تمرین اظهار داشت: خداروشکر اردوی تیم ملی زیرنظر کادر فنی به سرپرستی نواب نصیرشلال و دیگر اعضای کادر فنی اقایان زارع، دارببیگی و  سهراب مرادی آغاز شده است. امیدواریم که این راه ادامه دار باشه و بتوانیم انشالله نتیجه خوبی کسب کنیم. اولین مسابقه، رقابت‌های گزینشی قطر کاپ هست که بعد از مسابقات گرندپری کوبا، برای دومین برگزاری می‌شود و گزینشی المپیک است. به امید خدا این مسیر کسب سهمیه المپیک را ادامه تا انشالله در انتها منجر به دریافت  مجوز حضور در المپیک پاریس شود.

وی درباره دوران مصدومیت و تاثیر آن برآمادگی او برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت:  دوران مصدومیت من اختلال زیادی در آمادگی جسمی و روانی من ایجاد کرد و خیلی من را بهم ریخت. نزدیک یک سالی است که از آسیب و عمل جراحی که انجام داده‌ام گذشته است. اما تمام تلاش خود را در جهت افتخار آفرینی برای کشورمان خواهم کرد.

ملی‌پوش وزنه برداری در خصوص شرایط رکوردی و دسته‌های وزنی افزود: ۸۹ کیلوگرم و دسته خودم ۱۰۲ کیلوگرم به نظر من جزو دسته‌های سخت رقابت‌های المپیکی هستند. البته که رقبای زیادی در دسته من برای کسب سهمیه و مدال وجود دارند، اما من هم از این قائده مستثنا نیستم، و با اینکه مصدومم تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه و مدال خواهم کرد.

وزنه بردار ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان درباره حمایت مسئولان و رسیدگی آن‌ها در دوران مصدومیت خود اشاره کرد:  در تمام دوران مصدومیت، تمرکز و ذهن خود را بیشتر بر روی کار خود گذاشته بودم و با توجه به این که در خونه بودم واقعا هیچ انتظاری از مسئولین نداشتم. اما بودند کسانی که هر کمکی که از دستشان بر می‌آمد انجام دادند.

معتمدی درباره توقع مردم و بار سنگین مدال آوری در مسابقات پیش‌رو گفت: با توجه به اتفاقاتی که روی داده بار مسئولیت ما سنگین‌تر شده است. اما با توجه به مصدومیتی که داشتم تمام تلاش خود را میکنم که خواسته مردم محقق شود و مطمئنا چیزی کم نمی‌زارم.

رسول معتمدی درباره شرایط رکوردی در یک‌ضرب و دو‌ضرب در رقابت‌های پیش‌رو اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط آمادگی من بین ۶۰ تا هفتاد درصد نسبت به دوران اوج و ایده‌آل است، افزایش رکورد در یک‌ضرب و دو‌ضرب به آن صورت نیاز نیست. منتها با برنامه‌های کادر فنی به صورت پله پله جلو می‌رویم و انشالله به آن کیلو‌های مناسب در آینده می‌رسیم.

وی درباره حمایت‌های همسر و خانواده خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رکن اصلی هر فرد خانواده او است، و در ناراحتی‌ها و آسیب ها، و همینطور در زمان‌های خوشحالی این خانواده هستند که بیشتر از دیگران متاثر می‌شوند. امیدوارم که در مسابقاتی که در آینده برگزار می‌شود بتوانم دوباره باعث خوشحالی آن‌ها شوم.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا