اگر قصد اجاره یک واحد در میدان امام حسین را دارید، یک واحد ۲۱ متری ۲۲ ساله را با رهن ۴۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳ میلیون تومانی در امام حسین برای اجاره آگهی شده است.   اگر به دنبال واحد دیگری در میدان امام حسین هستید می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری که انباری، […]

اگر قصد اجاره یک واحد در میدان امام حسین را دارید، یک واحد ۲۱ متری ۲۲ ساله را با رهن ۴۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳ میلیون تومانی در امام حسین برای اجاره آگهی شده است.

 

اگر به دنبال واحد دیگری در میدان امام حسین هستید می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری که انباری، آسانسور دارد را با رهن کامل ۶۵۰ میلیون تومانی در امام حسین کرایه کنید.

اگر واحدی در میدان امام حسین خانه ۵۵ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری است که و یک خوابه و پارکینگ دارد را با رهن کامل ۳۵۰ میلیون تومانی در امام حسین برای اجاره قیمت گذاری شده است.

 

همچنین یک واحد دیگری در میدان امام حسین با متراژ ۱۲۰ متر در حالی که ۲ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن کامل ۹۵۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر در میدان امام حسین به دنبال خانه ۴۱ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۷۰ میلیونو اجاره ماهانه ۷ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

 

اگر قصد اجاره یک خانه بزرگتری را دارید، یک واحد ۱۲۷ متری که سه اتاق خواب و پارکینگ، آسانسور دارد با رهن ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۷ میلیون تومانی در میدان امام حسین قیمت گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

 

هزینه رهن و اجاره خانه در میدان امام حسین
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
میدان امام حسین ۲۱ ۱۳۸۰ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان امام حسین ۱۰۰ ۳خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۳ ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰
میدان امام حسین ۵۵ ۱خوابه،پارکینگ ۱۳۸۳ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان امام حسین ۱۲۰ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۰ ۹۵۰،۰۰۰،۰۰۰
میدان امام حسین ۴۱ ۱خوابه، انباری ۱۳۸۳ ۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ۷،۰۰۰،۰۰۰
میدان امام حسین ۷۳ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان امام حسین ۱۲۷ ۳خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۱ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰   ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ 
میدان امام حسین ۶۵ ۲خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۵۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
میدان امام حسین ۸۵ ۲خوابه،انباری ۱۳۹۰ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۷٬۰۰۰٬۰۰۰

+