با قهرمانی حقمان را در لیگ کشتی گرفتیم
با قهرمانی حقمان را در لیگ کشتی گرفتیم

مهدی مشمع‌چیان، سرپرست تیم کشتی بانک شهر بعد از پیروزی در مقابل تیم انبوه سازان هوتن در لیگ کشتی آزاد اظهار کرد: یک مسابقه خیلی سخت و یک هیجان ۱۰۰ درصدی در فینال شاهد بودیم. هر ۲ تیم قدرتمند ظاهر شدند و با تمام ناملایماتی که در لیگ نظاره‌گر بودیم، اثبات کردیم که می‌توانیم اول […]

- با قهرمانی حقمان را در لیگ کشتی گرفتیم

مهدی مشمع‌چیان، سرپرست تیم کشتی بانک شهر بعد از پیروزی در مقابل تیم انبوه سازان هوتن در لیگ کشتی آزاد اظهار کرد: یک مسابقه خیلی سخت و یک هیجان ۱۰۰ درصدی در فینال شاهد بودیم. هر ۲ تیم قدرتمند ظاهر شدند و با تمام ناملایماتی که در لیگ نظاره‌گر بودیم، اثبات کردیم که می‌توانیم اول شویم و حق خود را گرفتیم.

او درباره تعیین تکلیف قهرمانی با برتری سوادکوهی در مقابل نخودی افزود: علی سوادکوهی در این لیگ پدیده‌ای بود. در مسابقات گذشته با ناداوری باخت و وارد چرخه تیم ملی نشد، اما این بار ثابت کرد که علی سوادکوهی با آمادگی کامل برگشته است و می‌خواهد در المپیک کشتی بگیرد و این نوید را می‌دهم که سوادکوهی در انتخابی المپیک حتما نفر اول است.

تیم کشتی آزاد بانک شهر  با هدایت رضا یزدانی بعد از برد برابر تیم انبوه سازان هوتن در لیگ کشتی به قهرمانی این رقابتها دست یافت. 

باشگاه خبرنگاران