بهترین نرم افزار ERP ایرانی
بهترین نرم افزار ERP ایرانی

ما در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای نرم افزار ERP و ۱۰  بهترین نرم افزار ERP ایرانی بومی شده با نیاز های شرکت های ایرانی می پردازیم تا دقیق ترین انتخاب را با توجه به نیاز سازمان خود داشته باشید. مطالبی که در ادامه مطلب می خوانید عبارتند از : ERP چیست […]

ما در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای نرم افزار ERP و ۱۰  بهترین نرم افزار ERP ایرانی بومی شده با نیاز های شرکت های ایرانی می پردازیم تا دقیق ترین انتخاب را با توجه به نیاز سازمان خود داشته باشید.

مطالبی که در ادامه مطلب می خوانید عبارتند از :

  • ERP چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟
  • روش های شناخت بهترین ERP ایرانی
  • معرفی ۱۰ بهترین نرم افزار ERP ایرانی

ERP  چیست؟

در چشم‌انداز تجاری پرشتاب و رقابتی امروزی، سازمان‌ها دائماً به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی عملیات خود، بهبود کارایی، افزایش بهره‌وری و داشتن چشم‌اندازی کامل از کسب و کار خود هستند. سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) به عنوان ابزاری قدرتمند برای مقابله با چالش ها و ارائه فرصتها ظاهر شده‌اند.

ERP  مخفف Enterprise Resource Planning، یک سیستم نرم‌افزاری است که فرآیندها اصلی سازمان مانند امور مالی، منابع انسانی، تدارکات، تولید، زنجیره تامین، CRM و … را در یک سیستم تجمیع و مدیریت می‌کند. ERP یک پلتفرم متمرکز برای ذخیره‌سازی، مدیریت، بازیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها از بخش‌های مختلف یک سازمان و همچنین امکان ارتباط و همکاری یکپارچه را فراهم می‌کند.

برای کسب اطلاعات کامل در باره نرم افزارهای erp چیست روی لینک کلیک کنید.

نیروی قدرتمند و متحول کننده‌ای را تصور کنید که هرج و مرج نرم‌افزارهای مستقل یک سازمان را پایان می‌دهد. در صورت وجود نرم افزارهای متعدد برای تهیه گزارش باید ساعتها وقت صرف کرد، داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کرد و فرمت داده‌ها را یکسان کرد و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، نرم‌افزار جداگانه‌ای تهیه کرد، در صورتیکه ERP یک پایگاه داده متمرکز ایجاد می‌کند که می‌توانید با خیال راحت به تمامی داده‌های مورد نیاز دسترسی داشته باشید فضایی برای ارائه اطلاعات بصورت گرافیکی، جداول بازشونده و غیره آماده می‌کند.

شناسایی بهترین نرم‌افزار ERP ایرانی

برای شناسایی بهترین نرم‌افزار ERP ایرانی، نرم‌افزارهای موجود را بر اساس ۵ ویژگی متمایز و اصلی مقایسه می‌کنیم. این پنج ویژگی عبارتند از:

۱-اتوماسیون یا اتوماتیک کردن: این ویژگی نرم‌افزار ERP را قادر می‌سازد تا کارهای تکراری و دستی مانند ورود داده‌ها، تعیین نیازمندی‌های تولید، صورتحساب، پردازش سفارش، مشخص کردن حقوق و دستمزد و غیره را انجام دهد و ساده کند. اتوماسیون باعث کاهش خطا در ورود داده‌ها و محاسبات، صرفه‌جویی در زمان و مصرف بهینه منابع می‌شود و یکی از ویژگی‌های مهم برای شناسایی بهترین نرم افزار ERP است.

۲-سفارشی‌سازی:  سفارشی‌سازی فرآیندی است تا ERP با نیازها و ترجیحات خاص هر کسب و کار متناسب شود. سفارشی‌سازی به تعمیق نرم افزار ERP در کل سازمان و جلوگیری از وجود نرم‌افزارهای مستقل کمک می‌کند. سفارشی‌کردن می تواند به دلایل مختلفی که توسط ERP استاندارد پشتیبانی نمی‌شود مانند تغییرات قانونی، وجود فرایند خاص عملیاتی، بهبود رضایت کاربران و ایجاد تمایز رقابتی انجام پذیرد در نتیجه به کسب و کار کمک می‌کند تا کارایی، دقت، قابلیت اطمینان و سودآوری خود را بهبود بخشد.

۳- تجزیه و تحلیل: سیستم‌های ERP قابلیت‌های گزارش‌دهی و تحلیلی قوی را ارائه می‌دهند و دانش بکارگیری عملی را به تصمیم‌گیرندگان ارائه می‌کنند. با استفاده از داده‌های ذخیره‌شده در سیستم‌های ERP، سازمان‌ها می‌توانند روندها، الگوها و همبستگی‌ها را شناسایی کرده و تصمیمات استراتژیک را بر اساس شواهد ملموس اتخاذ کنند. علاوه بر این، سیستم‌های ERP با ارائه داشبوردها و نمایش‌های قابل تنظیم و ارائه داده‌ها به شیوه‌ای واضح و شهودی، تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را ساده می‌کنند و درک از داده‌ها را افزایش می‌دهند.

تجزیه و تحلیل داده‌ها یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی است که در اکثر راه حل‌های نرم افزار ERP مشترک است. با این حال، همه ERP ها به یک اندازه گزارشات متنوع با ابزارهای مختلف ارائه نمی‌کنند.

۴-مقیاس‌پذیری: سازمانها در دو حالت توسعه پیدا می‌کنند حالت اول ایجاد کسب و کار جدید حالت دوم عمق بخشیدن به کسب و کار فعلی است مانند ایجاد شعبه جدید، درگاه‌های متفاوت فروش و افزایش پرسنل.

ERP باید بتواند هر دو حالت توسعه را پشتیبانی کند یعنی با افزایش تعداد کاربران، موقعیت‌های جغرافیایی، دفاتر و واحدهای سازمانی محدودیتی نداشته باشد.

۵-یکپارچگی: مهمترین مزیت ERP ایجاد یکپارچگی در کسب و کار می‌باشد این یکپارچگی باید در فضای‌کاری و داده‌ها وجود داشته باشد. ERP باید بتواند محیطی فراهم کند تا تعاملات، مکاتبات داخلی و کلیه اقداماتی که توسط کارکنان انجام می‌شود را در بر بگیرد و همچنین کلیه پایگاه‌های داده باید با هم دیگر مرتبط باشند.

براساس  ۵ شاخص فوق لیست بهترین ERP های ایرانی به شرح ذیل می‌باشد:

 

۱ – نرم‌افزار ERP راهکار سازمانی جامع رسام RasamERP

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

در بررسی‌های این مقاله، با تنها نرم‌افزار ERP ایرانی که مبتنی برنامه ریزی می‌باشد و امکان تشکیل دفاتر برنامه ریزی، استراتژی و PMO را دارد و جامعیت کامل و ۳۶۰ درجه از سازمان را ارائه می‌کند، آشنا شوید.

عمده ERP های موجود بر اساس سیستم حسابداری توسعه پیدا کردند و دیگر قابلیتها مانند BPMS بعدا به آن اضافه شده‌اند. اما شروع رسام با ماژول BPMS بوده که امکان بهره‌برداری کامل در تمامی فرمها و عملیاتها با کارایی بالا فراهم می‌گردد و هسته عملیات در رسام ماژولهای برنامه و بودجه و چارت سازمانی می باشد که یک مرکز رهبری و مدیریت یکپارچه را در سازمان بوجود می‌آورد.

  رسام با برخورداری از ۲۴ ماژول کاملا عملیاتی، تمامی فعالیتهای سازمان را تحت پوشش و پشتیبانی قرار می‌دهد. بر اساس شاخصه‌های تعریف شده کاملترین نرم افزار ERP موجود در بازار ایران در حوزه صنعت و خدمات است. مزایا متعددی را می‌توان برای این محصول بر شمرد اما در اینجا به تعدادی اشاره می‌شود و برای مطالعه بیشتر به سایت نرم افزار به نشانی WWW.RASAMERP.COM مراجعه شود.

برای مشاهده قیمت نرم افزار ERP رسام روی لینک کلیک کنید.

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

  • موتور فرآیند‌ساز بومی و قدرتمند
  • یکپارچگی کامل اطلاعات
  • نامحدود کاربر
  • ساختار منعطف مالی
  • بالاترین سطح امنیت اطلاعات
  • محیط کاربری یکپارچه، ساده و کارامد
  • امکان سفارشی‌سازی
  • پشتیبانی کامل و واقعی از شرکتهای هلدینگ
  • ردیابی کامل مواد، قطعات و محصولات
  • دارای نرم‌افزار مدیریت دانش و مدیریت وظایف و پروژه
  • داشبوردهای مدیریتی کارامد
  • برنامه‌ریزی تولید و تامین

 با رسام شما یک ابزار کاملا مطمئن و قدرتمند برای تولید، امور مالی، بهای تمام شده، کدینگ، مهندسی محصول، انبارداری، مدیریت زنجیره تامین و تدارکات، مدیریت مشتریان، خدمات پس از فروش، نت و کالیبراسیون، منابع انسانی، کنترل کیفیت و مدیریت قرارداد و صورتحساب در اختیار می‌گیرید.

با ماژول برنامه و بودجه سازمانی می‌توان اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت تعریف و کل سازمان را بر این اساس سازماندهی کرد و کلیه فعالیتها، قراردادها، تولید محصولات را از دفتر برنامه ریزی مدیریت و هدایت نمود. کل سیستم رسام با یک ماژول BPMS بومی منعطف و کارا و قابل اعمال در کلیه فرمها مدیریت می‌شود و همچنین رسام از ماژولهای کنترل پروژه و مدیریت مستندات که در هماهنگی کامل با دیگر ماژولهاست، نیز برخوردار است.

 

۲ – نرم‌افزار ERP راهکاران همکاران سیستم

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

شرکت همکاران سیستم بعد از موفقیت در بازار با ارائه محصول حسابداری، راهکاران را برای مدیریت منابع سازمان بر همان اساس و اسلوب ارائه دادند. راهکاران، یک نرم‌افزار ERP جامع و منطبق با استانداردهای روز دنیاست که با پوشش وجوه مختلف کسب‌وکار و ارائه اطلاعات درست و به‌موقع، سازمان‌ها را در تصمیم‌گیری صحیح برای بالا بردن بهره‌وری، کارایی و در نتیجه سودآوری یاری می‌کند. راهکاران تصویر شفافی از عملیات کسب‌وکارتان را پیش روی شما قرار می‌دهد و به شما این توانایی را می‌دهد که روی موارد مهم متمرکز شوید، ریسک‌های کسب‌وکارتان را به‌دقت ارزیابی کنید و سریع‌تر تصمیم بگیرید.

با نرم افزار ERP راهکاران همکاران سیستم؛

  • روی موارد مهم متمرکز می‌‌شوید.
  • ریسک‌های کسب‌وکارتان را به‌دقت ارزیابی می‌کنید و سریع‌تر تصمیم می‌گیرید.
  • روند اجرای عملیات سازمان را با توجه به نیاز بازار و مشتریان خود به‌سادگی تغییر می‌دهید.
  • سیاست‌های کاری نوین‌تان را در تمام شبکه‌ی کاری اعمال یا فرآیند تازه‌ای را تعریف می‌کنید و آن را به دیگر فرایندهای مدیریتی خود می‌افزایید.
  • تکنولوژی‌های روز مانند موبایل سرویس، RFID  و بارکد را می‌توانید در کسب‌وکارتان به‌کار گیرید.

نرم‌افزار ERP راهکاران همکاران سیستم، بخش‌های مختلفی مانند امور مالی، خرده‌فروشی، فروش، سرمایه انسانی، مدیریت کارخانه و … را در بر می گیرد.

 

۳ – نرم‌افزار ERP ابری تیم‌یار

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

نرم‌افزار ERP تیم‌یار با بیش‌ از ۱۰۰ سیستم و زیرسیستم باعث ایجاد یکپارچگی در سازمان شما می‌شود  با استفاده از این نرم‌افزار تنها در چند دقیقه می‌توانید وضعیت تولید، مالی، خرید، فروش، انبارها، مشتریان و کارکنان خود را ارزیابی کنید. سرعت، دقت، هماهنگی و چابکی و هم‌گامی با آینده و تکنولوژی از ویژگی‌های این نرم‌افزار است،

نرم‌افزار ERP ابری تیم‌یار برای یکپارچه کردن تمامی فرایندهای سازمان شما توسعه یافته است. هدف از طراحی این نرم‌افزار، تقویت کسب‌وکارها به‌شکلی‌ست که قادر باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شرایط بازار، واکنش‌‌های چابک، یکپارچه، مستدل و هوشمندانه نشان دهند. ERP تیم‌یار اطلاعات و فعالیت‌های تمامی بخش‌های کسب‌وکار شما را متمرکز و هماهنگ می‌کند؛ به‌شکلی که رهبر سازمان قادر می‌شود وضعیت تولید، مالی، خرید، فروش، انبارها، مشتریان و کارکنان خود را ارزیابی و با توجه به اتمسفر بازار، برای کلِ سازمان استراتژی‌های سریع و کاری تعریف کند. سرعت، دقت، هماهنگی و چابکی در کنار پایین آوردن چشمگیر هزینه‌های زمانی، عملیاتی و اقتصادی، شما را به بازیگری قدرتمند و رقیبی انکارناپذیر در بازار تبدیل می‌کند؛ رقیبی که رهبری بازار را حق خود می‌داند و تجهیزات لازم برای این رهبری را نیز در اختیار دارد.

 

۴ – نرم‌افزار ERP نیلرام

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

ERP نیلرام به عنوان ارائه‌دهنده تفکر یکپارچه در سازمانهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پروژه محور توانسته است مجموعه‌ای از توانمندیها و ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی را در جهت اجرای نیازمندیهای مشتری مدیریت نماید.

شرکت نیلرام کوشیده است که رویکردی سیستمی و علمی به فرآیند تدوین نرم افزار داشته باشد. در این فرآیند ابتدا کارشناسان خبره هر حوزه، فرآیندهای صحیح را مدون می‌نماید و درست‌ترین آنها به عنوان مرجع تدوین نرم‌افزار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازبینی روشهای موجود برای انجام فرآیندهای سازمان، عموما تخصص‌های ویژه‌ای به جز برنامه‌نویسی نرم‌افزاری و انفورماتیک را طلب می کند که شرکت نیلرام به همراه گروه مجربی از مشاورین متخصص در حوزه سیستمها و روشها  با دقت و ظرافت فراوان این مراحل را پشت سر گذاشته است.

مزیت‌های اصلی ERP نیلرام عبارتند از:

  • تحت وب
  • هلدینگ محور
  • بدون محدودیت کاربر
  • چند ارزی/چند زبانه
  • فرآیند گرا
  • ابزارهای زیرساخت اوراکل
  • پشتیبانی قوی

شرکت داده پردازی نیلرام که طراح و تولید کننده نرم افزار ERP نیلرام می‌باشد، به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین ارائه کنندگان نرم‌افزارهای مدیریت و برنامه‌ریزی داده‌ها و منابع سازمانی ERP به طور کاملا یکپارچه و تحت وب و به صورت فرایندگرا برای تمامی کسب و کارهای متوسط و بزرگ طراحی و پیاده سازی شده است.

 

 ۵ – نرم‌افزار ERP ShAuto​  شماران سیستم

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

این نرم‌افزار توسط شرکت شماران سیستم به صورت کاملاً فراگیر و یکپارچه طراحی شده است. یکپارچگی عملکردی در ساختار نرم‌افزار، به‌روز بودن تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت نرم‌افزار و انطابق نرم‌افزار با نیازهای جاری و آتی سازمان و ارائه گزارش کامل ماهانه و سالانه استهلاک دارایی‌ها ازجمله مزایای این نرم‌افزار است.

شماران نرم‌افزاری برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های اصلی با نگرش عملیاتی و استفاده از تجربیات برتر کسب‌وکار مبتنی بر DSS برای شرکت‌های بزرگ تولیدی، صنعتی، بازرگانی، توزیع و پخش، پیمانکاری و خدماتی با بیش از ۶۰ زیرسیستم در ۸ حوزه کاری برای پوشش دادن به کلیه فعالیت‌های مدیریتی، عملیاتی و پشتیبانی راه‌حل ویژه هر صنعت را ایجاد نموده است که کلیه فرایندها و عملیات تولیدی، انبار و مدیریت کالا، خرید و تدارکات داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی مواد و تولید، کنترل تولید، کنترل کیفیت، منابع انسانی، سیستم توزیع، پخش و فروش و بهای تمام‌شده را پوشش می‌دهد.

برخی از مزایای استفاده از ShAuto ERP عبارتند از :

  • با تمرکز بر روی منابع سازمان، مدیریتی یکپارچه و دقیق‌تر خواهید داشت.
  • نیمه پنهان اطلاعاتی سازمان را شناسایی می‌کنید و سریع‌تر و قابل‌اتکاتر تصمیم‌گیری می‌کنید
  • روند اجرایی و سیاست‌های کاری خود را به سادگی تغییر می‌دهید
  • راه‌حل‌های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات همچون اتوماسیون صنعتی، بارکد RF ID را در کسب کار خود به کار می‌گیرید

   

۶ – نرم‌افزار ERP پاچیو سیستم 

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

پاچیو سیستم با تولید نرم‌افزار ERP و استفاده از آن در نرم‌افزارهای خود به صورت یکپارچه توانسته است ابزاری را برای مدیران فراهم آورد تا بتوانند بر تمامی عملکرد سازمان نظارت داشته باشند، تعاملات خود را در سراسر سازمان افزایش دهند، چرخه سفارششان را بهبود بخشند، سیکل بستن حساب‌های مالی خود را کاهش دهند، با مشتریان و تامین‌کنندگان خود تعامل بهتری برقرار کنند، از هزینه‌های مستقیم عملیات بکاهند و از زمان بر نظارت و بروز اشتباهات مکرر جلوگیری کنند.

تیم تحقیق و توسعه پاچیو سیستم پس از تحقیق و بررسی نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه توانسته است محصولی را ارائه کند که استفاده از آن بسیار کاربردی، کاربر‌پسند و آسان باشند و کلیه عملیات پیچیده آن را در دل نرم‌افزار بگنجاند تا کاربر هیچ‌گونه پیچیدگی را در ایجاد و کنترل فرآیند احساس نکند و بخش مهم‌تر آن استفاده از کنترل فرایند در خود نرم‌افزار است بدین گونه که فرایند جزئی از نرم‌افزار در نظر گرفته شده است و به صورت نرم‌افزار مسقل نمی‌باشد.

نام پاچیو برگرفته از نام لوکا پاچیولی می باشد (Luca Pacioli)‏ (۱۴۴۵-۱۵۱۷، ایتالیا) یک ریاضی‌دان و راهب بود که سامانه حسابداری دوطرفه (حسابداری دوبل) را تدوین کرد. به همین دلیل، وی را پدر حسابداری جهان می‌نامند. او ابداع‌کننده حسابداری دوطرفه است و همچنین، از دوستان نزدیک لئوناردو داوینچی بود.

 

۷ – نرم افزار SAP ERP سامه آرا

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

شرکت سامه آرا با بیش از ۱۶ سال تجربه کاری و پیاده‌سازی بیش از ۲۵ پروژه پیاده‌سازی و استقرار سیستم سپ در کشور مفتخر است که سطحی از توانایی و شایستگی رسیده که  می‌تواند خود را به عنوان بهترین و بزرگترین شرکت دانش‌محور در حوزه مشاوره و اجرای پروژه‌های SAP-ERP   در ایران معرفی نماید. از نقاط قوت و تمایز آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

▪ متخصص در ماژول‌های مالی،  تأمین، برنامه ریزی تولید، فروش، کیفیت، نگهداری و تعمیرات، حمل و نقل، مدیریت پروژه، منابع انسانی، هوش تجاری، تکنیکال

▪ تجریه و تخصص مدیریت پروژه‌های سپ برای سازمان‌های بزرگ با بکارگیری جدیدترین ابزارهای مدیریت پروژه‌ها و بر اساس متدولوژی SAP Activate

▪ داشتن مشاورانی با برنامه، منسجم، مسئولیت‌پذیر، قابل اطمینان، انعطاف‌پذیر و پر تلاش

▪ تجربه موفق پیاده‌سازی، اجرا و پشتیبانی در بیش از ۲۵ شرکت ایرانی

▪ متعهد به ارائه بهترین راهکار برای مشتریان

▪ توجه به نظرات و نیازهای مشتریان و تنظیم رابطه برد-برد با مشتریان

▪ ایجاد فضای کار تیمی و پرنشاط برای پرسنل سازمان

نقاط قوت و دلایل تمایز شرکت سامه آرا

  • متخصص در حوزه کسب و کار در صنایع نفت و گاز، بازرگانی، تولیدی،خودرو، لوازم خانگی، ماشین‎کاری، تأسیساتی، پروژه‌ای، غذایی و دارویی
  • متخصص در مدیریت فرایندهای مالی، زنجیره تأمین، برنامه‎ریزی تولید ، فروش ، خدمات پس از فروش ، کیفیت ، نگهداری و تعمیرات، منابع انسانی، هوش تجاری
  • داشتن مشاورانی با برنامه، منسجم، مسئولیت پذیر، قابل اطمینان، انعطاف‌پذیر و پر تلاش
  • تجربه موفق پیاده‌سازی، اجرا و پشتیبانی SAP ERP در بیش از ۳۰ هلدینگ و شرکت‌های بزرگ ایرانی
  • متعهد به ارائه بهترین راهکار SAP برای مشتریان.
  • بومی سازی نیازهای خاص صنایع ایرانی در SAP
  • رضایت مشتریان از عملکرد سامه آرا
  • انتقال دانش به تیم مشتری

 

۸ – نرم‌افزار ERP تسهیل‌گستر

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

سازمان‌یار نسخه بومی‌سازی شده Odoo ERP می‌باشد که طی سال‌ها تلاش توسط تیم تسهیل‌گستر در پاسخ به نیازهای کسب و کارهای ایرانی بومی‌سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می‌شود. ماژول‌های متعدد تولید یا بومی‌سازی شده از بین هزاران ماژول  Odoo توسط شرکت تسهیل‌گستر توان پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای مشتریان را فراهم خواهد کرد و همچنین بهینه سازی منظم، همراهی مشتری در راه‌اندازی و استقرار، تشکیل تیم تخصصی در موضوع تکنولوژی‌های مورد استفاده در سیستم، ارائه انواع خدمات و پشتیانی‌های بعد از ایجاد و تجربه و زیر ساخت به وجود آمده در این شرکت از سال ۱۳۷۶ این اطمینان و امنیت خاطر را به مشتری می‌دهد که همراهی ایرانی لازم و مناسب برای رسیدن به مقاصد مطلوب را در اختیار خواهد داشت.

مزیت‌های سازمان‌یار

کاهش هزینه‌ها

تسریع در کار

افزایش توان رقابتی

یکپارچگی

پیشگیری از تکرار ورود اطلاعات در همه بخش‌های سازمان

توسعه‌پذیری

انعطاف‌پذیری

دسترسی سریع به اطلاعات

افزایش کیفیت محصولات و خدمات

بهبود خدمات پس از فروش

بهبود تعامل با مشتریان و ارتقای رضایت‌مندی مشتری

بستر بهینه دورکاری و برون‌سپاری

کاهش خطای پرسنل

یک دریچه واحد به همه بخش‌های سازمان

ماژولار بودن و امکان نصب ماژول به تناسب نیاز

گزارش‌های خاص هر کاربر 

افزایش شفافیت

 

۹ – نرم‌افزار ERP آرپا

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

شرکت نرم‌افزاری آرپا با تولید و عرضه بیش از ۴۰ عنوان نرم‌افزار در حوزه‌های حسابداری مالی، اتوماسیون اداری و سازمانی (ERP)، مدیریت منابع انسانی، تمام نیازهای نرم‌افزاری یک سازمان بزرگ را فراهم می‌کند.

تنوع در زیرسیستم‌های آرپا که به صورت یکپارچه با هم در ارتباط می‌باشند، مجموعه‌ی کاملی را در اختیار خریداران نرم افزار آرپا قرار می‌دهد که حوزه‌های حسابداری مالی، اتوماسیون اداری را به صورت کامل پوشش می‌دهد. جامعه بزرگ مشتریان آرپا حاصل تجربه استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزارها در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بوده است.

نرم‌افزارهای جامع مالی و سازمانی آرپا با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و زبان‌های برنامه نویسی به روز و با کمک تیم‌های متخصص در حوزه‌های حسابداری و مدیریتی، طراحی و توسعه داده شده‌اند. همچنین با الگوبرداری از بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا، در جهت تولید سیستمی یکپارچه و پیشرفته طراحی شده‌اند.

در طراحی سیستم‌های نرم‌افزاری آرپا از ابزارهای پیشرفته جهت گزارشگیری‌های منعطف و متنوع، وب سرویس‌های ارتباطی استفاده شده است تا خریداران سیستم جامع آرپا، نرم‌افزاری کاملا منعطف و هوشمند و با بهترین کیفیت و پشتیبانی حرفه‌ای را در اختیار داشته باشند

ویژگی‌ برتر آرپا

آرپا یک نرم‌افزار جامع مدیریتی است که در آن داشبوردهای مختلفی در انواع حوزه‌های تخصصی مانند خرید، فروش، انبارداری، کنترل تولید و بهای تمام شده، برنامه‌ریزی تولید، حساب‌داری، خزانه‌داری، واردات و خرید خارجی، مدیریت مشتریان، اتوماسیون مکاتبات، پخش مویرگی، عملیات شعب و سایر در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. در واقع تمام رویدادهایی که در یک شرکت یا کارخانه رخ می‌دهد در این سیستم ثبت شده، سپس تحلیل می‌شود و در نهایت گزارش‌های مدیریتی از آن رویدادها ارائه می‌شود.

 

۱۰ – نرم‌افزار ERP محک

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

 عمده فعالیت‌های گروه نرم‌افزاری محک، در حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی انجام می‌شود. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده است تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه‌ای را تولید نماید. محصولات نرم افزار حسابداری برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر کردن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و تمامی اشخاص سراسر کره زمین روی کار آمده‌اند.

در این راه پر فراز و نشیب، آنچه می‌تواند تضمین‌ کننده‌ی بقاء و رشد گروه نرم‌افزاری محک و درعین حال محصول نرم افزار حسابداری باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل بین مشتریان، کارکنان و سهامداران سازمان در راستای بهبود سلامت مالی جامعه است.

منبع: اطلاعات انلاین