به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها شامگاه شنبه تل‌آویو را موشک‌باران کرد. بر پایه این گزارش، گردان‌های قسام اعلام کرد که این حمله موشکی در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی صورت گرفته است. خبرگزاری «سما» فلسطین گزارش […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها شامگاه شنبه تل‌آویو را موشک‌باران کرد.

بر پایه این گزارش، گردان‌های قسام اعلام کرد که این حمله موشکی در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان فلسطینی صورت گرفته است.

خبرگزاری «سما» فلسطین گزارش داد که به دنبال این حمله‌های راکتی، آژیر خطر در تل آویو و مناطق وسیعی از مرکز اراضی اشغالی از جمله بنی براک، رمات گان، ریشون لتسیون، بات یام و اللد به صدا درآمده است.

منابع عبری زبان از وقوع بیش از ۲۰ انفجار در تل آویو خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند یکی از موشک‌های قسام مستقیماً به شهرک صهیونیست‌نشین مودیعین در غرب رام الله اصابت کرده و شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی راهی این منطقه شدند.

به گزارش این منابع، ۲ موشک به جاده ۴۴۳ و جاده شماره ۱ در حد فاصل قدس و تل آویو اصابت کرده است.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که پدافند هوایی این رژیم موفق شده موشک‌ها را رهگیری کند.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که گزارش‌هایی درباره برخورد چندین موشک به حومه تل‌آویو مخابره شده است.

منبع: مـهر