استقلال در مصاف دوستانه با خوشه طلایی با ۴ گل پیروز شد که گل‌های تیم استقلال در این بازی توسط مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو، پیمان بابایی و آرمان رمضانی به ثمر رسید. استقلال به جز این چهار مهاجم امیرارسلان مطهری را هم دارد که در این یکی دو فصل هرگاه در ترکیب استقلال به میدان […]

- جدایی قایدی و محبی درد استقلال است؟/ آمار می‌گوید که...

استقلال در مصاف دوستانه با خوشه طلایی با ۴ گل پیروز شد که گل‌های تیم استقلال در این بازی توسط مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو، پیمان بابایی و آرمان رمضانی به ثمر رسید. استقلال به جز این چهار مهاجم امیرارسلان مطهری را هم دارد که در این یکی دو فصل هرگاه در ترکیب استقلال به میدان آمده موثر بازی کرده است. او فصل گذشته زننده گل قهرمانی تیم استقلال در سوپرجام بود و در دربی هم برای استقلال گلزنی کرد.

نکته جالب اینکه استقلال در حال حاضر با ۱۵ گل در ۱۰ بازی معدل گل ۱.۵ در هر بازی را به ثبت رسانده که عملکرد بهتری به نسبت فصل گذشته و در دور رفت است. استقلال فصل گذشته در دور رفت در ۱۵ بازی ۱۵ گل زد.

این آمار نشان می‌دهد با وجود جدایی مهدی قایدی و محمد محبی که فصل گذشته زننده ۲۰ گل برای آبی‌ها بودند استقلال در فاز تهاجمی یک تیم خوب است و نیاز به مهره در فاز تهاجمی ندارد. حتی آمار می‌گوید استقلال با وجود جدایی مهدی قایدی و محمد محبی به تیم قوی‌تری در فاز تهاجمی تبدیل شده است. 

منبع: خبـر ورزشی