امیر قلعه‌نویی گاهی اوقات به شکلی غیرمستقیم نکاتی را به بازیکنانش منتقل می‌کند و ۱۱ سال قبل چنین کاری را پیش از آغاز یکی از جلسات تمرینی استقلال انجام داد. سرمربی وقت آبی‌پوشان در جلسه‌ای با بازیکنان که مشروح آن روز ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۹۱ در زیرنویس منتشر شد و سر و صدای زیادی […]

امیر قلعه‌نویی گاهی اوقات به شکلی غیرمستقیم نکاتی را به بازیکنانش منتقل می‌کند و ۱۱ سال قبل چنین کاری را پیش از آغاز یکی از جلسات تمرینی استقلال انجام داد.

سرمربی وقت آبی‌پوشان در جلسه‌ای با بازیکنان که مشروح آن روز ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۹۱ در زیرنویس منتشر شد و سر و صدای زیادی هم به راه انداخت، خطاب به بازیکنان استقلال گفت: ما در تیم خودمان بازیکن مجرد زیاد داریم و میانگین سنی استقلال بالا نیست. من به همه این آقایان توصیه جدی می‌کنم که هرچه سریع‌تر ازدواج کنند. بازیکنانی مانند جواد زرینچه و شاهرخ بیانی زود ازدواج کردند و همین مسئله نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های آن‌ها ایفا کرد. به شما توصیه می‌کنم علاوه بر این‌که زود ازدواج کنید، زود هم بچه‌دار شوید چون پدر شدن چنان احساس مسئولیتی برایتان ایجاد می‌کند که ناخودآگاه بسیاری از حواشی اصلا برایتان رخ نمی‌دهد. زندگی متاهلی احساس مسئولیت می‌آورد و وقتی متاهل شوید، شاید گاهی اوقات در داخل خانه حتی برای کمک به همسرتان ظرف هم بشویید. این‌طوری باور کنید حس همکاری و احساس مسئولیت بیشتری خواهید داشت.

زیرنویس‌گردی| توصیه‌های عجیب قلعه‌نویی به بازیکنان استقلال؛ زود ازدواج کنید تا بسیاری از حواشی برای‌تان پیش نیاید!

منبع: خبـر ورزشی