به گزارش زیرنویس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت:از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۱۱ هزار و ۳۱۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۴۹ هزار و ۶۲۶ مورد مربوط به موارد غیر تصادفی و ۶۱ هزار و ۶۹۰ مورد حوادث رانندگی بوده است. وی […]

به گزارش زیرنویس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت:از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۱۱ هزار و ۳۱۶ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۴۹ هزار و ۶۲۶ مورد مربوط به موارد غیر تصادفی و ۶۱ هزار و ۶۹۰ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۴۰ هزار و ۹۹۹ مورد در مناطق شهری و ۲۰ هزار و ۶۹۱ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

حیدری ضمن تاکید بر ذکر نام شهر در هنگام ارائه آدرس به اورژانس ادامه داد: در هشت ماه گذشته کارشناسان پاسخگوی تلفنی ۱۱۵ به ۶۹۳ هزار و ۵۴۶ تماس امدادخواهی با اورژانس از تمامی شهرستان‌های استان پاسخ داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان ضمن هشدار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن با فرارسیدن فصل سرما تصریح کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در این مدت به ۱۷۱ مصدوم دچار گازگرفتگی با مونوکسیدکربن امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان گفت: در این مدت بالگرد امدادی اورژانس ۴۴ بار به ماموریت اعزام شد و ۶۱ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

حیدری با بیان اینکه ۳ واحد امدادموتوری در شهرستان اصفهان و یک واحد در شهرستان شهرضا مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: در این مدت اورژانس موتوری استان در مجموع در ۳ هزار و ۱۸۴ ماموریت به امدادخواهان امدادرسانی کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

 

منبع خبر: رکنـا