مینه سوتا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد
مینه سوتا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد

در مهمترین دیدار‌های بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب، ۱۲۳- ۱۱۷ شارلوت هورنتس را شکست داد و پانزدهمین برد فصل خود را به ثبت رساند. در این دیدار کارل آنتونی فوروارد مینه سوتا با ۲۸ امتیاز ستاره میدان بود. در دیگر دیدار مهم  اوکلاهاما ساندر ۱۲۶ – ۱۲۰ دالاس ماوریکس را شکست داد […]

- مینه سوتا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد

در مهمترین دیدار‌های بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدرنشین کنفرانس غرب، ۱۲۳- ۱۱۷ شارلوت هورنتس را شکست داد و پانزدهمین برد فصل خود را به ثبت رساند. در این دیدار کارل آنتونی فوروارد مینه سوتا با ۲۸ امتیاز ستاره میدان بود.

در دیگر دیدار مهم  اوکلاهاما ساندر ۱۲۶ – ۱۲۰ دالاس ماوریکس را شکست داد و به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد. در این دیدار لوکادانچیچ  از دالاس با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۵ ریباند و هجده پاس گل ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع باخت تیم خود شود.

اورلندو مجیک ۱۲۹-۱۰۱ نتیجه را به بروکلین نتس واگذار کرد و متحمل ششمین باخت فصل خود شد. در این بازی میکال بریجزفوروارد بروکلین با ۴۲ امتیاز ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن دیدار نقش بسزایی در برد تیمش داشت.

میلواکی باکس تیم رده سومی کنفرانس شرق ۱۳۲- ۱۲۱ آتلانتا هاکس را از پیش رو برداشت. همچنین دنور ناگتس ۱۲۳-۱۱۷ نتیجه را به ساکرامنتو کینگز واگذار و به رده سوم جدول کنفرانس غرب سقوط کرد. در سایر دیدار‌های امروز کلیپرز، کلیولند، ایندیانا، فنیکس، یوتا و لیکرز موفق به برد برابر حریفانشان شدند. در رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون، اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا، اوکلاهاما و دنور از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

 

باشگاه خبرنگاران