به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست کمیته آموزش گفت: با توجه به پتانسیل بسیار خوب فوتسال کشور باید به سمتی برویم که کلاس‌های سطح بالا برگزار کنیم و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پی برگزاری دوره‌های بین‌المللی است چرا که فوتسال ما ظرفیت بسیار بالایی […]

- شرایط برگزاری کلاس‌های بین‌المللی در ایران از کشورهای دیگر بهتر و جلوتر است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری، سرپرست کمیته آموزش گفت: با توجه به پتانسیل بسیار خوب فوتسال کشور باید به سمتی برویم که کلاس‌های سطح بالا برگزار کنیم و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پی برگزاری دوره‌های بین‌المللی است چرا که فوتسال ما ظرفیت بسیار بالایی در نیروی انسانی و سخت افزار دارد و در آسیا و حتی جهان از این حیث بی‌نظیر است و مدرسان همین دوره تایید این صحبت است.

وی ادامه داد: تارقلی‌زاده سال‌ها در صدر مدرسین و مسئولیت‌های کمیته فوتسال AFC بوده و صانعی و نقیبی هم صاحب تجارب بسیار خوبی در فوتسال هستند. اگر دوره‌های خوب و با کیفیتی برگزار کنیم قطعا در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، زیرا نیروی انسانی که در کشور ما وجود دارد، در حال حاضر در هیچ کشوری در آسیا وجود ندارد و به همین دلیل در پی تربیت مدرسین بین‌المللی هستیم.

شکوری تصریح کرد: در کلاس‌های بین‌المللی مختلف شرکت کردم و فکر نکنید که آن‌ها کار عجیب یا خاصی در دوره‌های خود انجام می‌دهند و شرایط در ایران بسیار بهتر و جلوتر است و حضور بازیکنان فوتبال و فوتسال در کلاس‌های کشورمان، سطح بالای کلاس را به دنبال دارد. بدون شک این امر کمک می‌کند که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و خوشبختانه اوضاع در فوتسال بهتر است چرا که فوتسال ایران جزو قدرت‌های جهانی محسوب می‌شود و استراتژی و برنامه ما باید قهرمانی در جهان باشد.

سرپرست کمیته آموزش بیان کرد: در این مسیر نقش هیئت رئیسه فدراسیون بسیار مهم است و خوشبختانه حضور احسان اصولی در رأس کمیته فوتسال به این مهم کمک خواهد کرد. حضور وی در هیئت فوتبال خراسان رضوی و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال یک مزیت برای استان بوده و در برگزاری این کلاس در مشهد بسیار تاثیرگذار بوده است و موجب برگزاری کلاس‌های با کیفیتی همچون کلاس A فوتبال و سطح ۳ فوتسال شده. امید است در آینده نزدیک کلاس‌های بین‌المللی در خراسان رضوی برگزار کنیم.

شکوری در پایان گفت: از هیئت فوتبال خراسان رضوی بابت میزبانی این دوره و با توجه به میهمانان این جلسه و حضور عزیزان تشکر می‌کنم. قطعا همکاری اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه فردوسی، مدرسان و باشگاه‌ها با هیات فوتبال استان، موجب ارتقای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خراسان رضوی می‌شود. شرکت‌کنندگان این موضوع را مدنظر داشته باشند که برگزاری چنین کلاس‌هایی از روزی که درخواست آن ارسال می‌شود ۶ ماه تا یک سال زمان می‌برد و کار بسیار طاقت‌فرسا و زمانبری است و باید از کمیته آموزش هیئت فوتبال خراسان رضوی و ضرابی بابت نظم و دقت در برگزاری کلاس‌ها تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا