کارمند خاطی به اتهام دریافت حقوق ماهانه بازداشت شد
کارمند خاطی به اتهام دریافت حقوق ماهانه بازداشت شد

خبرنگار اطلاعات از کرمان نوشت: رئیس دادگستری ریگان از توابع استان کرمان از زندانی شدن متهم پرونده تحصیل مال نامشروع در یکی از ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: در پی صدور کیفرخواست پرونده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب به اتهام تحصیل مال نامشروع، پرونده در روند رسیدگی قرار گرفت و یکی از […]

- کارمند خاطی به اتهام دریافت حقوق ماهانه بازداشت شد

خبرنگار اطلاعات از کرمان نوشت: رئیس دادگستری ریگان از توابع استان کرمان از زندانی شدن متهم پرونده تحصیل مال نامشروع در یکی از ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: در پی صدور کیفرخواست پرونده از سوی دادسرای عمومی و انقلاب به اتهام تحصیل مال نامشروع، پرونده در روند رسیدگی قرار گرفت و یکی از متهمان روانه زندان شد.

جواد دهقان اعلام کرد: یکی از کارمندان ادارات شهرستان به مدت یکسال به محل کار خود مراجعه نکرده بود اما حقوق ماهانه دریافت کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران ارشد این اداره در جریان غیبت کارمند خود بوده اند؟، گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا مشخص شود آیا در مراجع بالاتر کسی با این فرد هماهنگ بوده یا خیر که در صورت مشخص شدن موضوع ، به طور حتم برخورد خواهیم کرد..

وی افزود: میزان حقوق دریافتی این فرد از طریق سازمان بازرسی کل کشور بررسی شد و متهم باید مبلغ را بازگرداند، همچنین مجازات قانونی هم برای فرد درنظر گرفته می شود.

رییس دادگستری ریگان عنوان کرد: این پرونده متهمان دیگری نیز دارد که بعد از بررسی های بیشتر روانه زندان می شوند.

 

منبع: اطلاعات انلاین