بدون شک به وجود آوردن چنین تحولاتی، فقط با مربی خوش آتیه و خوش فکری همچون محمد ربیعی رقم می خورْد. برای اثبات این قضیه که محمد ربیعی، ذوب آهن را از بیخ و بن متحول ساخته، باید به سراغ آمار و ارقام برویم که خود گویای همه چیز هستند. گاندوها فصل گذشته با هدایت […]

- کلوب| پشت پرده انتقادهای سرمربی ذوب آهن از بازیکنان تیمش

بدون شک به وجود آوردن چنین تحولاتی، فقط با مربی خوش آتیه و خوش فکری همچون محمد ربیعی رقم می خورْد. برای اثبات این قضیه که محمد ربیعی، ذوب آهن را از بیخ و بن متحول ساخته، باید به سراغ آمار و ارقام برویم که خود گویای همه چیز هستند.

گاندوها فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار طی یازده دیدار اول با ۲ برد، ۷ تساوی و ۲ باخت ۱۳ امتیاز گرفتند؛ با ۹ گل زده و ۶ گل خورده ضمن اینکه شاگردان تارتار، شش تساوی متوالی در شش بازی ابتدایی کسب کردند. اما داستان این فصل ذوب آهن با محمد ربیعی، جور دیگری نوشته شد. ۵ برد، ۴ تساوی و ۲ باخت و ۱۹ امتیاز و ایستادن در جایگاه سوم، بهترین عملکرد در هشت سال اخیر به ثبت رسید. از حیث گل زده نیز تیم ربیعی آمار قابل توجهی دارد و ۱۳ گل به ثمر رسانده  ولی از سویی دیگر، رقبا توانسته اند تا به اینجا ۱۱ گل وارد دروازه ذوب آهن کنند.

ربیعی با محمدجواد محمدی که بیست و هفت سال سن دارد و در هوادار چهره شد و تا اینجا ۴ گل در یازده بازی به ثمر رسانده، خط حمله تیمش را تقویت کرد و درکنار او مجید علیاری و محمد حسین اسلامی را هم دارد. در دفاع هم او مجبور شد بعد رفتن برخی از ارکان دفاعی تارتار دوباره تیم را حول محور قریشی بسازد که هنوز کمی کار دارد.

در برخی از کنفرانس های مطبوعاتی، شاهد این موضوع هستیم که سرمربی ذوب آهن از شاگردان خود ابراز نارضایتی کرده و با این عملکرد درخشان، از تیمش انتقاد می کند. چون او می خواهد در فصل جاری بعد از مدت ها دوری ذوب آهن از اوج، تیمش را به روزهای خوب برگرداند و عملکرد آنها تا به اینجا هم نشان داده که همچنان قصد ماندن و ادامه دادن به همین مسیر را دارند.

سبزها این فصل دربرابر مدعیان هم خوب نتیجه گرفتند؛ تساوی مقابل استقلال و پرسپولیس، برد برابر تراکتور و باخت به سپاهان، از یکدل و یکپارچه بودن گاندوهای اصفهان پرده برداری می کند که مستقیم تاثیر افکار ربیعی در این تیم است.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی