کامران نجف‌زاده و فرزاد حسنی به تلویزیون برگشتند
کامران نجف‌زاده و فرزاد حسنی به تلویزیون برگشتند

آماده‌سازی‌های برنامه کامران نجف‌زاده برای تولید آغاز شده و فرزاد حسنی هم قرار است یک برنامه گفت‌وگومحورِ خاص را در مقام مجری تجربه کند.

به گزارش زیرنویس، تسنیم نوشت: قرار است شبکه نسیم در کنار توجه به برندهایش، کارهای جدیدی را هم تجربه کند همچنان که این اتفاق با ساخت سری جدید «شهروند و مافیا»، «سرنخ»، «بگو بخند»، «خوش‌نمک»، «چهار شگفت‌انگیز» و چند برنامه دیگر افتاد.

این روزها برنامه کامران نجف‌زاده در حال آماده‌سازی برای تولید است. در حالی‌که هنوز شایعات درباره کامران نجف‌زاده وجود دارد که او با دنیای خبرنگاری و در واقع با تلویزیون خداحافظی کرده است.

اما خبرهایی به گوش می‌رسد «اتاق مخفی» کامران نجف‌زاده به آنتن زمستان شبکه نسیم برسد.این برنامه گفت‌وگومحور خواهد بود و محوریت سرگرم‌کننده دارد.در این برنامه از گفت‌وگوهای فرهنگی و اجتماعی تا سیاسی و حوزه‌های دیگر اتفاق می‌افتد.

فرزاد حسنی هم که این روزها بیشتر در عرصه تئاتر و برخی سریال‌های نمایش‌خانگی همچون «هفت» کیارش اسدی‌زاده به عنوان بازیگر دیده می‌شود، قرار است در شبکه نسیم یک برنامه تازه‌ای داشته باشد. نام اولیه این برنامه «ساعت شنی» است و گفت‌وگومحور خواهد بود.اگر آماده‌سازی برنامه برای تولید انجام شود احتمالاً برای بعد از زمستان، عید نوروز و شاید بهار به آنتن تلویزیون برسد.

منبع: اطلاعات انلاین