به گزارش زیرنویس، سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گویی در تشریح این خبر بیان داشت : هشتم آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در حال گشت زنی در محدوده بلوار “اسد الهی” تهران به راکب و ترک نشین  یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “علی قاسم پور” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گویی در تشریح این خبر بیان داشت : هشتم آذر ماه تیم عملیات کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در حال گشت زنی در محدوده بلوار “اسد الهی” تهران به راکب و ترک نشین  یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و بعد از تعقیب و گریزی کوتاه، موتورسیکلت متوقف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: در بررسی های بیشتر و گرفتن استعلام پلاک موتورسیکلت متهمان مشخص شد موتورسیکلت سرقتی بوده و همچنین الات و ادوات سرقت از کوله پشتی متهمان کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۷ فقره سرقت مشابه معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع خبر: رکنـا