با اتفاقات به وجود آمده و نتایج رقم خورده در بازی‌های گذشته، پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب برد مقابل الدحیل دارد. بازی که پرسپولیس می‌تواند از حمایت هوادارانش بهره ببرد و به یک برد تاریخی برسد. پرسپولیس در هفته پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا […]

- پرسپولیس امیدوار به حفظ رکورد ۱۰۰ درصدی

با اتفاقات به وجود آمده و نتایج رقم خورده در بازی‌های گذشته، پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی به کسب برد مقابل الدحیل دارد. بازی که پرسپولیس می‌تواند از حمایت هوادارانش بهره ببرد و به یک برد تاریخی برسد. پرسپولیس در هفته پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا به حال ۳ بار با تیم‌های قطری بازی کرده و حالا برای چهارمین بار این اتفاق رخ می‌دهد.

نکته جالب اینجاست که در هر ۳ تقابل قبلی این پرسپولیس بوده که ۳ امتیاز را گرفته و حالا سرخ‌پوشان امیدوار به تکرار تاریخ و حفظ این رکورد ۱۰۰ درصدی هستند. در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ پرسپولیس در هفته پایانی مرحله گروهی دو بار مقابل السد در تهران بازی کرد که هر دو بازی با برتری پرسپولیس به پایان رسید. در سال ۲۰۲۱ هم پرسپولیس موفق شد در بازی پایانی با نتیجه ۴ بر ۲ الریان را شکست داد تا از این لحاظ آمار خوبی داشته باشد.

منبع: خبـر ورزشی