به گزارش زیرنویس، سرهنگ عسکری نیادر تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، طرح پیشگامان امنیت در شهرستان بهارستان با هماهنگی مقام قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد. این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۴۶ سارق و مالخر […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ عسکری نیادر تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، طرح پیشگامان امنیت در شهرستان بهارستان با هماهنگی مقام قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری ۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان ۴، اظهار داشت: در اجرای این طرح تعداد ۴۹ قلم اموال سرقتی و کالای قاچاق به ارزش ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ عسکری نیا افزود: در این طرح با تلاش مأموران همچنین تعداد ۲۷ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر و مقدار یک کیلو ۴۲۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی، در این طرح به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف از تعداد ۲۸ واحد صنفی اعم از طلافروشی ها، نمایشگاه های اتومبیل، قهوه خانه ها و گیم نت و… بازدید کردند بیان داشت: در همین راستا ۱۳ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شد.

سرهنگ عسکری نیا در ادامه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تعداد ۱۳ نفر اراذل و اوباش را در این طرح دستگیر و تعداد ۱۸ قبضه سلاح سرد از آنان کشف کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ماموران در این طرح تعداد ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند بیان داشت: تعدا ۸ دستگاه خودرو نیز بدلیل عدم رعایت شئونات اسلامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی همچنین از کشف ۱۳ تن چوب قاچاق نیز خبر داد و افزود : در این طرح تعداد ۹۶ نفر متهم دستگیر که تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در خاتمه خاطرنشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا