پرسپولیس در حالی باید سه شنبه در یک بازی مهم به مصاف الدحیل برود که به غیر از مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری غایب دیگری ندارد. میلاد سرلک، محمد عمری و امید عالیشاه بازیکنانی بودند که طی روزهای گذشته با مصدومیت‌های جزئی روبرو شدند. با این حال هر ۳ بازیکن به بازی […]

- ستاره پرسپولیس به الدحیل می‌رسد اما...

پرسپولیس در حالی باید سه شنبه در یک بازی مهم به مصاف الدحیل برود که به غیر از مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری غایب دیگری ندارد.

میلاد سرلک، محمد عمری و امید عالیشاه بازیکنانی بودند که طی روزهای گذشته با مصدومیت‌های جزئی روبرو شدند. با این حال هر ۳ بازیکن به بازی مقابل الدحیل می‌رسند و از ۳ روز گذشته و بعد از بازگشت پرسپولیس از عربستان در تمرینات گروهی شرکت کردند.

در این بین محمد عمری ستاره جوان و تکنیکی پرسپولیس مصدومیت طولانی‌تری را تجربه کرد و از قبل از بازی با النصر از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده بود. همین موضوع باعث شد تا عمری بازی با النصر را از دست بدهد. عمری با رفع مصدومیتش طی دو روز گذشته در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که گل محمدی قصد ندارد از ابتدا به این بازیکن بازی دهد و عمری در بازی با الدحیل نیمکت‌نشین خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی