مارکوس آلونسو فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت بارسلونا بود و عمدتا به عنوان مدافع میانی بازی می‌کرد. با این حال، از زمانی که اینیگو مارتینس در تابستان از باشگاه اتلتیک آمد، بازیکن سابق چلسی تبدیل به یک تماشاگر شده و حتی در پست طبیعی دفاع چپ خود گزینه دوم هم نیست. شکی نیست که […]

بارسلونا, فوتبال اروپا - تکلیف یاغی مشخص شد؛ او تا پایان قراردادش می‌ماند

مارکوس آلونسو فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت بارسلونا بود و عمدتا به عنوان مدافع میانی بازی می‌کرد. با این حال، از زمانی که اینیگو مارتینس در تابستان از باشگاه اتلتیک آمد، بازیکن سابق چلسی تبدیل به یک تماشاگر شده و حتی در پست طبیعی دفاع چپ خود گزینه دوم هم نیست.

شکی نیست که آلونسو در پایان فصل با پایان قراردادش بارسلونا را ترک خواهد کرد اما این احتمال وجود دارد که او در ژانویه جدا شود، زیرا به گزارش نشریه اسپورت، او پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌هایی در عربستان سعودی دارد. با وجود این، آلونسو تا پایان فصل به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کند و در این مدت برای تصمیم‌گیری در مورد انتقال بعدی خود وقت می‌گذارد.

اگرچه آلونسو بدون شک یک بازیکن حاشیه‌ای است، اما در صورت بروز بحران مصدومیت همچنان می‌تواند وارد زمین شود. او هنوز در بارسلونا برای بقیه فصل جا دارد، حتی اگر به عنوان گزینه سوم یا چهارم باشد.

منبع: خبـر ورزشی