سردار آزمون در ۱۰ هفته گذشته سری آ ایتالیا همواره در فهرست نفرات تیم فوتبال رم حضور داشته و در این مدت هشت بار به عنوان یار جانشین به زمین رفته که نمایش خوبی هم ارائه کرده ولی انتظار می رفت درخشش او در مسابقه قبل مقابل اودینزه او را به ترکیب برساند که بازهم […]

سردار آزمون, سردار آزمون . ژوزه مورینیو, فوتبال سری آ ایتالیا - رفتار عجیب مورینیو با آزمون؛ درخشش فایده‌ای ندارد!

سردار آزمون در ۱۰ هفته گذشته سری آ ایتالیا همواره در فهرست نفرات تیم فوتبال رم حضور داشته و در این مدت هشت بار به عنوان یار جانشین به زمین رفته که نمایش خوبی هم ارائه کرده ولی انتظار می رفت درخشش او در مسابقه قبل مقابل اودینزه او را به ترکیب برساند که بازهم این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال رم در شرایطی که مثل همیشه سردار آزمون را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ماپی به مصاف تیم رده چهاردهمی ساسولو خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته چهاردهم سری آ ایتالیا را برگزار کند.

مهاجم ایرانی رم که در هشت حضور تعویضی در فصل جاری سری آ ایتالیا موفق شده یک گل حساس در دیدار مقابل لچه به ثمر رساند، هفته قبل هم نمایش موثری برابر اودینزه داشت ولی بازهم ژوزه مورینیو او را در ترکیب قرار نداده است.

سردار آزمون در دیدار هفته گذشته رم مقابل اودینزه در حالی که تیمش کار را با تساوی یک بر یک دنبال می‌کرد، در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۱ روی گل دوم موثر بود تا در مسیر پیروزی قرار بگیرند.

شاگردان مورینیو با ۶ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست در این فصل ۲۱ امتیازی و تیم هفتم جدول سری آ ایتالیا هستند که در صورت برتری مقابل ساسولو صعود دو تا سه پله‌ای خواهند داشت.

منبع: خبـر ورزشی