سیدمهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران مقابل الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تکلیف گروه ما برای صعود مشخص شده و تیم الهلال که یکی از قدرتمندترین‌ها و پرافتخارترین تیم آسیاست، به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. او ادامه داد: ما نخستین […]

بازی نساجی و الهلال عربستان, سیدمهدی رحمتی, لیگ قهرمانان آسیا, نساجی - مقابل یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا از پیش بازنده نیستیم

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران مقابل الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تکلیف گروه ما برای صعود مشخص شده و تیم الهلال که یکی از قدرتمندترین‌ها و پرافتخارترین تیم آسیاست، به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

او ادامه داد: ما نخستین سال حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردیم و سعی داشتیم نمایش قابل قبول و بازی‌های خوبی را بر جای بگذاریم و تجربه خوبی به دست آوردیم.

سرمربی نساجی اضافه کرد: فردا یک بازی خیلی خوب، قوی و محکم مقابل الهلال انجام خواهیم داد و فارغ از هر نتیجه، امیدوارم بتوانیم یک نمایش قابل قبول و درخور شأن فوتبال ایران و باشگاه نساجی انجام بدهیم.

رحمتی تصریح کرد: جدا از اینکه تکلیف صعود گروه ما مشخص شده، فردا بدون استرس و فشار مقابل الهلال بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم نمایش خوبی را برابر تیم خوب الهلال انجام بدهیم. همیشه باید گفت که نتیجه فوتبال از قبل پیش‌بینی نشده و نتیجه در زمین رقم خواهم خورد.

او یادآور شد: الهلال باشگاه خوبی است و بازیکنان خیلی باکیفیتی دارد ولی ما هم یک تیم جوان هستیم که تمام تلاش خودمان را برای موفقیت به کار می‌گیریم.

همچنین نونو دلگادو، بازیکن اسپانیایی نساجی، نیز در این نشست عنوان کرد: شاید از قبل تکلیف گروهمان مشخص است، ولی فردا می‌خواهیم تجربه بیشتری کسب کنیم و از بازی لذت ببریم. الهلال هم تیم بزرگی در آسیاست و فردا بهترین فرصت خواهد بود که از این مسابقه تجربه کسب کنیم.

منبع: خبـر ورزشی