رضا درویش درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال و شایعه اینکه قرار است رای بعد از دربی صادر شود گفت: من در جریان کم و کیف این حاشیه‌ها نیستم اما شکایت از مجاری قانونی در حال انجام شدن است. یکی از خبرنگاران در ادامه از درویش پرسید بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از استقبال و […]

باشگاه پرسپولیس, رضا درویش, رونالدو - کنایه ناخواسته یک خبرنگار به درویش با مقایسه بازیکنان پرسپولیس و رونالدو

رضا درویش درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال و شایعه اینکه قرار است رای بعد از دربی صادر شود گفت: من در جریان کم و کیف این حاشیه‌ها نیستم اما شکایت از مجاری قانونی در حال انجام شدن است.

یکی از خبرنگاران در ادامه از درویش پرسید بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از استقبال و نوع میزبانی عربستانی‌ها در بازی برگشت با النصر راضی نبودند و بصورت ناخواسته سوالی کنایه‌آمیز از درویش پرسید درخصوص اینکه استقبال عربستانی‌ها از بازیکنان پرسپولیس در مقایسه با استقبال باشگاه پرسپولیس از رونالدو باعث ناراحتی شاگردان یحیی گل‌محمدی شده است.

در این لحظه مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد: درخصوص این پروتکل‌هایی که عربستانی‌ها باید انجام می‌دادند باید از آنها ایراد گرفت اما باید تشکر کنیم از سفارت ایران در عربستان کاری که باشگاه باید برای بازیکنان انجام می‌داد به حد اکمل انجام شد.

منبع: خبـر ورزشی