مدیرعامل پرسپولیس بعد از سکوت طولانی خود در مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا به سوالات آنها پاسخ بدهد اما در سوال سوم به پرسشی جنجالی بر خورد و ترجیح داد که به سرعت از خبرنگاران دور شود. سوال در مورد بخشش جرایم بازیکنان پرسپولیس بود و یکی از خبرنگاران پرسید که آیا بعد از نتیجه […]

پرسپولیس, فوتبال, مدیرعامل پرسپولیس - فرار مدیرعامل پرسپولیس از سوال در خصوص جریمه جنجالی!

مدیرعامل پرسپولیس بعد از سکوت طولانی خود در مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا به سوالات آنها پاسخ بدهد اما در سوال سوم به پرسشی جنجالی بر خورد و ترجیح داد که به سرعت از خبرنگاران دور شود.

سوال در مورد بخشش جرایم بازیکنان پرسپولیس بود و یکی از خبرنگاران پرسید که آیا بعد از نتیجه تساوی برابر النصر، جریمه ده درصدی بازیکنان بخشیده شده که درویش به این سوال پاسخی نداد و در حالی که قصد ترک سالن را داشت، با سوال بعدی به مصاحبه برگشت و در خصوص رادوشویچ صحبت کرد.

پیش از این باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قصد دارد در صورت صعود پرسپولیس از مرحله گروهی جرایم بازیکنان این تیم را ببخشد و حالا در صورت پیروزی سرخپوشان برابر الدحیل احتمالا این هدف محقق خواهد شد. ده درصد قرارداد اعضای تیم پرسپولیس بر اساس اظهارنامه این باشگاه، معادل ۳۲ میلیارد تومان است.

منبع: خبـر ورزشی