مالیات رادوشوویچ را باید بپردازیم/ در بازار سیاه هزینه بی خود نکنید
مالیات رادوشوویچ را باید بپردازیم/ در بازار سیاه هزینه بی خود نکنید

رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت حسین کلانی، یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت:  رادوشوویچ اعلام کرده که پولش پرداخت شده و او یک میلیون یورو پول گرفته است. در حکمی که فیفا داده بود، چون پرداخت مالیات بر عهده باشگاه بود، نامه نگاری شده که انجام شود. او درباره  بازار سیاه بلیت‌ها برای بازی […]

فوتبال .پرسپولیس - مالیات رادوشوویچ را باید بپردازیم/ در بازار سیاه هزینه بی خود نکنید

رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت حسین کلانی، یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت:  رادوشوویچ اعلام کرده که پولش پرداخت شده و او یک میلیون یورو پول گرفته است. در حکمی که فیفا داده بود، چون پرداخت مالیات بر عهده باشگاه بود، نامه نگاری شده که انجام شود.

او درباره  بازار سیاه بلیت‌ها برای بازی پرسپولیس و الدحیل گفت: بلیت بر اساس کد ملی تعریف شده و نمی‌شود کسی با کد ملی شخصی دیگر بتواند وارد ورزشگاه شود. به آن هوادارانی که از بازار سیاه بلیت خریداری کردند، اعلام می‌کنم که هزینه بی خودی نکنند به طور حتم از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شود.

درویش گفت: یادمان باشد یک بازی بین المللی است و زیر نظر AFC برگزار می‌شود. آن استاندارد‌های لازم را باید در نظر بگیرند. اگر کسی بلیت نگرفته نباید جلوی در ورزشگاه ازدحام ایجاد کند. راهرو‌ها فضایی نیست که هوادار بتواند از آن استفاده کند. خواهش ما این است که، چون آبروی فوتبال ما مطرح است، نکند به خاطر یک بی مبالاتی دچار جریمه شویم. هواداران نشان دادند چقدر مشتاق هستند و در عرض چند ساعت بلیت‌ها به  فروش رفته  نشان دهنده اشتیاق است و با انرژی مثبتی که می‌دهند تیمی که سرو حال و قبراق دارد تمرین می‌کند ان شا الله نتیجه‌ای حاصل شود که شادی مردم حاصل شود.  

درویش درباره شکایت از استقلال گفت: اینکه رای قرار است بعد دربی اعلام شود را من نمی‌دانم. باشگاه از مجاری قانونی در حال پیگیری است.

او درباره  نارضایتی بازیکنان در کشور عربستان گفت: اتفاقا باید کلی تشکر بکنیم از سفارت ما در آنجا که کلی زحمت کشید. استقبال را باید از آن‌ها ایراد گرفت. یک شیوه نامه‌هایی  را باید انجام می‌داد، اما کاری که باید باشگاه انجام می‌داد را به طور کامل  انجام داد. 

باشگاه خبرنگاران