شنبه شب قرعه‌کشی جام ملت‌های اروپا انجام شد. یکی از قابل‌توجه‌ترین لحظات این مراسم صداهای عجیبی بود که چند لحظه شنیده می‌شد. این صداها برای تماشاگران تلویزیونی عجیب بود و عجیب‌تر از آن برای حاضران در سالن میزبان قرعه‌کشی بود که به صورت کامل برای لحظاتی متحیر شدند. جورجو مارکتی، مدیر مسابقات و نایب رئیس […]

فوتبال, قرعه‌کشی جام ملت‌های اروپا, قرعه‌کشی یورو - مسئول پخش صدای زشت در قرعه‌کشی یورو مشخص شد/ این یوتیوبر دست‌بردار نیست

شنبه شب قرعه‌کشی جام ملت‌های اروپا انجام شد. یکی از قابل‌توجه‌ترین لحظات این مراسم صداهای عجیبی بود که چند لحظه شنیده می‌شد. این صداها برای تماشاگران تلویزیونی عجیب بود و عجیب‌تر از آن برای حاضران در سالن میزبان قرعه‌کشی بود که به صورت کامل برای لحظاتی متحیر شدند.

جورجو مارکتی، مدیر مسابقات و نایب رئیس یوفا، پس از اینکه نام سوئیس را از گلدان خارج کرد، به‌خاطر صدایی که پخش می‌شد، عذرخواهی کرد و گفت: «شما صداهای عجیبی شنیدید، اما این صداها اکنون متوقف شده است.»

این صدا دوباره پخش شد و مارکتی طوری به روند قرعه‌کشی ادامه داد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. از چهره مهمانانی که دوربین آن‌ها را نشان می‌داد مشخص بود که از این اتفاق تعجب کرده‌اند.

دنیل جارویس، شخصیت یوتیوبی، مسئولیت هر دو اتفاق را به عهده گرفته است. او که با استفاده از یک موبایل که زنگ آن این صدای عجیب بود، در هنگام مراسم قرعه‌کشی به تناوب زنگ می‌خورد، این کار را انجام داد. جارویس در جریان پخش زنده خودش در شبکه ایکس (توییتر سابق) به بینندگانش گفت: «گوش کنید، این کار ما بود، کار ما بود. ما موبایل را آنجا گذاشتیم و به آن زنگ زدیم.»

از گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، درباره این صدا پس از قرعه کشی سوال شد، او پاسخ داد: «فکر می‌کنم این یک شوخی بود، اما تشخیص آن واقعاً دشوار بود.»

گفته می‌شود که یوفا تحقیقات درباره این اتفاق را آغاز کرده و به دنبال این است که عوامل اصلی این اتفاق جنجالی را جریمه کند.

منبع: خبـر ورزشی