در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، حساس‌ترین بازی در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، جایی که منچسترسیتی مقابل تاتنهام با نتیجه ۳-۳ به تساوی رسید. این بازی هیجان‌انگیز و دیدنی در نیمه نخست با برتری سیتی و حملات پرتعداد شاگردان پپ گواردیولا همراه شد. با این وجود اسپرز تیمی بود که ابتدا گلزنی کرد و در […]

در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، حساس‌ترین بازی در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، جایی که منچسترسیتی مقابل تاتنهام با نتیجه ۳-۳ به تساوی رسید.

این بازی هیجان‌انگیز و دیدنی در نیمه نخست با برتری سیتی و حملات پرتعداد شاگردان پپ گواردیولا همراه شد. با این وجود اسپرز تیمی بود که ابتدا گلزنی کرد و در ضدحمله‌ای غافلگیرکننده هئونگ مین سون در دقیقه ۶ گل نخست بازی را زد. با این حال سیتی برای جبران گل خورده زمان زیادی نیاز نداشت. عجیب این که ضربه ایستگاهی ارسالی را هئونگ مین سون در دقیقه ۹ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. در ادامه فیل فودن در دقیقه ۳۱ گل دوم را هم برای سیتیزن‌ها زد.

اسپرز باز هم موی دماغ سیتی شد/ تیم پپ خیال برنده شدن نداشت!

نیمه دوم تاتنهام برای جبران گل خورده پیش کشید و به نتیجه هم رسید. جیووانی لوسلسو با ضربه نرم پای چپ در دقیقه ۶۹ توپ را به گوشه دروازه ادرسون فرستاد. اما سیتی از پیروز شدن ناامید نشد و دوباره وارد فاز تهاجمی شد تا این که در دقیقه ۸۱ جک گریلیش با پاس ارلینگ هالند گل سوم را به ثمر رساند. شوک به هواداران سیتی در دقیقه ۹۰ وارد شد، زمانی که دیان کولوسوسکی با ضربه سر تماشایی گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد.

با این تساوی، منچسترسیتی ۳۰ امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد. تاتنهام هم با ۲۷ امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

منبع: خبـر ورزشی