به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ۳ دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم‌های لچه و ببونیا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی ۱ – ۱ به […]

- برد مقتدرانه فیورنتینا در شب توقف اودینزه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ۳ دیدار دنبال شد که تنها یک دیدار آن برنده داشت، در نخستین بازی امروز تیم‌های لچه و ببونیا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه با هم بازی کردند که در پایان این دیدار با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید تا تغییری در شرایط ۲ تیم حاصل نشود.

در دیگر دیدار امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم‌های فیورنتینا و سالرینتانا با هم بازی کردند که در پایان تیم میزبان یعنی فیورنتینا موفق شد با ۳ گل برنده بازی باشد تا با دشت ۳ امتیاز به رتبه پنجم جدول برسد.  

در دیگر دیدار هم زمان هم تیم‌های اودینزه و هلالس ورونا با هم بازی کردند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه پر هیجان و دینی با تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید تا اودینزه شانس فرار از قعر جدول را از دست بدهد.  

در دیگر‌های امشب هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه رم برابر ساسولو بازی می‌کند و اینتر و ناپولی هم ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.  

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا