مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که داشت پیرامون نارضایتی بازیکنان تیم از سفر به عربستان گفت: اتفاقا باید کلی تشکر بکنیم از سفارت ما در آنجا که کلی زحمت کشید. استقبال را باید از آنها ایراد گرفت. یک پروتکل‌هایی را باید انجام می‌داد ولی کاری که باید باشگاه انجام می‌داد را به حد کامل […]

- مدیرعامل پرسپولیس علیه بازیکنان/ همه‌چیز خوب بود!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که داشت پیرامون نارضایتی بازیکنان تیم از سفر به عربستان گفت: اتفاقا باید کلی تشکر بکنیم از سفارت ما در آنجا که کلی زحمت کشید. استقبال را باید از آنها ایراد گرفت. یک پروتکل‌هایی را باید انجام می‌داد ولی کاری که باید باشگاه انجام می‌داد را به حد کامل انجام داد.

این عبارات نشان می‌دهد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با نظر بازیکنان موافق نیست و حتی از باشگاه به خاطر تلاش‌هایی که در سفر تیم به عربستان داشته تشکر می‌کند.

رابطه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بازیکنان از جایی خراب شد که باشگاه به خاطر امتیازات از دست رفته رای به کسر ۱۰ امتیاز از قرارداد همه اعضای تیم داد. این در حالی است که بازیکنان می‌گویند با وجود سه‌گانه در فصل گذشته آپشن‌های قرارداد را هنوز دریافت نکرده‌اند!

منبع: خبـر ورزشی