به گزارش زیرنویس، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی ۴ پلیس پیشگیری فراجا پرداخت و گفت: در راستای ارتقای احساس امنیت عمومی جامعه پلیس در مناسبت های مختلف و متعدد طرح هایی را اجرایی می کند که یکی از این طرح ها، اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی با محوریت […]

به گزارش زیرنویس، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی ۴ پلیس پیشگیری فراجا پرداخت و گفت: در راستای ارتقای احساس امنیت عمومی جامعه پلیس در مناسبت های مختلف و متعدد طرح هایی را اجرایی می کند که یکی از این طرح ها، اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی با محوریت کلانتری و پاسگاه های سراسر کشور و با نظارت فرماندهان انتظامی استان ها است.

وی در ادامه توضیح داد: این طرح با هدف مقابله با سرقت، دستگیری معتادان متجاهر و افراد تحت تعقیب دستگاه قضا با همکاری سایر رده های تخصصی پلیس در سراسر کشور طی ۴  روز اجرایی شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا همچنین عنوان کرد: در پایان این طرح ۵ تن انواع مواد مخدر و ۸۷۰ دستگاه خودروی سرقتی کشف و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ معتاد متجاهر و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سارق سابقه دار دستگیر شدند که این مهم ارتقاء رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ مجرم فراری تحت تعقیب دستگاه قضائی نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح همچنین در جنوب و جنوب شرق کشور بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه به طور کلی در حوزه کشفیات در آیتم های مختلف می توان به افزایش ۱۳۰ درصدی اشاره کرد، گفت: یکی از اهداف پلیس این است که با به کارگیری تمامی ظرفیت ها با کانون های جرم مبارزه کند و احساس امنیت در جامعه که مطالبه مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و مردم است را حفظ کند و ارتقاء دهد چراکه مردم عزیز ایران اسلامی شایسته بهترین ها هستند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: پلیس افتخار دارد که در طول شبانه روز با به کارگیری تمامی ظرفیت ها امنیت را برای مردم برقرار کند چه بسا در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که شهادت ۵۷ نفر از کازیرنویسن جان برکف فراجا در راه امنیت در سال جاری گواه بر این ادعاست.

منبع خبر: رکنـا