به گزارش زیرنویس، علی کفاشی در  نطنز‌ با اشاره به حادثه صبح امروز در آزاد راه کاشان ـ اردستان کیلومتر ۸ بادرود اظهار داشت: صبح امروز، واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ به مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد. رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان اینکه پس از وقوع حادثه واژگونی عوامل […]

به گزارش زیرنویس، علی کفاشی در  نطنز‌ با اشاره به حادثه صبح امروز در آزاد راه کاشان ـ اردستان کیلومتر ۸ بادرود اظهار داشت: صبح امروز، واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ به مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان اینکه پس از وقوع حادثه واژگونی عوامل هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: بلافاصله دو اکیپ از نیروهای امداد ونجات ترابیان  و اورژانس ۱۱۵ بادرود به محل حادثه  اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه ۹ سرنشین خودروی پژو دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و پایگاه امداد و نجات ترابیان بادرود به بیمارستان فاطمیه بادرود جهت خدمات درمانی بیشتر انتقال پیدا کردند.

کفاشی با بیان اینکه غفلت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است، تصریح کرد: از تمامی رانندگان درخواست داریم تا با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در حفظ جان خود و سرنشینان خود دقت لازم را داشته باشند.

محور کاشان – نطنز و کاشان – اردستان  یکی از حادثه‌خیزترین محورهای مواصلاتی استان اصفهان به شمار می‌آید و تعدد واژگونی یا تصادفات مرگبار در این مسیر جاده‌ای می‌طلبد توجه ویژه‌ای برای بهسازی آسفالت و رفع مشکلات جاده‌ای برای کاهش حوادث صورت بگیرد.

منبع خبر: رکنـا