استقلال تیمی است که به ادعای مدیرعامل خود سقف قرارداد بازیکنان خود را به خوبی رعایت کرده است و از این بابت نگرانی ندارد اما یکی از مهمترین حاشیه‌های این روزها علیه تیمی که موفق عمل و با قاطعیت در صدر جدول ایستاده همین خبرهای ضد و نقیضی است که هر چند روز یکبار به […]

- کلوب| استقلال و کسر امتیاز؛ داستانی که بهتر است هر چه زودتر پایان یابد

استقلال تیمی است که به ادعای مدیرعامل خود سقف قرارداد بازیکنان خود را به خوبی رعایت کرده است و از این بابت نگرانی ندارد اما یکی از مهمترین حاشیه‌های این روزها علیه تیمی که موفق عمل و با قاطعیت در صدر جدول ایستاده همین خبرهای ضد و نقیضی است که هر چند روز یکبار به گوش می‌رسند تا ذهن تیم صدرنشین و هوادارانش را آشفته و مشغول کنند.

هر چند باشگاه استقلال و در رأس آنها مدیریت این باشگاه بارها و بارها عنوان کرده اند که ترسی از بازرسی در مورد مسائل مالی و سقف قراردادها ندارند و از این بابت خیالشان راحت است و کسر امتیازی صورت نخواهد گرفت.

اما خبرهایی که هراز چند گاهی در مورد شکایت این تیم و آن تیم، این باشگاه و آن باشگاه شنیده می‌شود خواه ناخواه هم ذهن اعضای تیم و هم ذهن هواداران استقلال را آشفته و نگران کرده است.

اگر به واقع باشگاه استقلال سقف قرارداد تیمش را رعایت کرده پس هیچ باکی از بازخواست نخواهد داشت، اگر هم از سقف قرارداد عبور کرده است باید دید که این همه اطمینان خاطر مدیریت این باشگاه به هواداران در مورد عدم کسر امتیاز دیگر به کجا خواهد رسید؟

باید نشست و منتظر ماند تا ببینیم که داستان این شکایت‌ها و شایعه یا احتمال کسر امتیاز از تیم استقلال به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد یا هر موضوع دیگری به کجا خواهد انجامید؟ داستانی که بهتر است هر چه زودتر پایان یابد تا بیش از این نه تیم استقلال و نه هواداران آن از این بابت مضطرب و پریشان نباشند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی