احتمال تغییر رای کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس
احتمال تغییر رای کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس

در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تجدید نظر در رای کسر امتیاز پرسپولیس و سپاهان از سوی کمیته استیناف وجود دارد و این دو تیم که در جذب بازیکن و سقف بودجه تخلف کرده‌اند امیدوارند رای جدیدی در این‌باره صادر شود و امتیاز‌های کسر شده بازگردد. تیم فوتبال سپاهان به دلیل ۴ تخلف محرز ۴ […]

- احتمال تغییر رای کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس

در روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر تجدید نظر در رای کسر امتیاز پرسپولیس و سپاهان از سوی کمیته استیناف وجود دارد و این دو تیم که در جذب بازیکن و سقف بودجه تخلف کرده‌اند امیدوارند رای جدیدی در این‌باره صادر شود و امتیاز‌های کسر شده بازگردد.

تیم فوتبال سپاهان به دلیل ۴ تخلف محرز ۴ امتیاز و تیم فوتبال پرسپولیس ۱ امتیاز از دست داده است و پرونده استقلال هنوز در جریان است و رایی صادر نشده است.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف درباره تغییر آرای کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان گفته است: ان‌شاءالله رأی کمیته استیناف درباره باشگاه‌های پیروزی و سپاهان صادر می‌شود. همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد، ولی اینکه کسی از قبل بخواهد پیش‌بینی کند از قضاوت به دور است. باید پرونده‌ها را کامل دید تا به نتیجه برسیم، می‌شود یا نمی‌شود تغییری در رای ایجاد کرد.

باشگاه خبرنگاران