به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه چهاردهم آذرماه مقابل الدحیل قطر آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که برای افزایش شانس صعود خود به یک شانزدهم نهایی نیاز به کسب پیروزی مقابل این تیم دارد. سرخپوشان پایتخت که در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه چهاردهم آذرماه مقابل الدحیل قطر آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا را در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که برای افزایش شانس صعود خود به یک شانزدهم نهایی نیاز به کسب پیروزی مقابل این تیم دارد.

سرخپوشان پایتخت که در پنج دیدار قبلی خود ۴ گل زده و سه گل خورده داشته و صاحب هشت امتیاز شده‌اند برای بردن الدحیل چاره‌ای جز بهبود وضعیت خط حمله خود ندارند.

جواد منافی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با استفاده از صحبت‌های یحیی گل محمدی در خصوص بازی مرگ و زندگی پرسپولیس مقابل الدحیل قطر درباره اهمیت توجه بازیکنان خط حمله به فرصت‌های محدود اشاره کرد.

پرسپولیس در چه صورتی از آسیا حذف می‌شود/ توصیه به مهاجمان سرخپوش

پرسپولیس لایق چنین استرسی نبود

منافی درباره وضعیت پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می‌کنم توانایی‌های فنی بالای بازیکنان و همچنین مربیان این تیم برازنده استرس فعلی برای صعود از مرحله گروهی نیست. این تیم خیلی خوب بازی می‌کند اما ضعف‌هایی در گلزنی دارد که باید خیلی زودتر از اینها برطرف می‌شد.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت ادامه داد: قطعا پرسپولیس با شجاعت بیشتری بازی می‌کند. این تیم باید تمام توان خود را برای بردن حریف بگذارد. در غیر این صورت خیلی راحت حذف می‌شود که قطعا تبعات بدی را هم برایش از لحاظ روحی خواهد داشت.

مهاجمان قدرشناس باشند

او درباره انتقاد از مهاجمان این تیم در امر گلزنی تاکید کرد: دو بخش درباره این موضوع وجود دارد. ابتدا باید دید چقدر موقعیت سازی می‌شود و سپس درباره موقعیت‌های به دست آمده صحبت کرد. نوسان تیمی پرسپولیس در برخی بازی‌ها باعث شده تا مهاجمان کمتر در موقعیت گل قرار بگیرند. آنها هم باید قدر موقعیت‌های اندک را بدانند و فرصت سوزی نکنند. در تیم‌های بزرگ استرس هم بالاست اما وقتی پیراهن پرسپولیس را پوشیده ای باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادارش هم باشید.

ذهن بازیکن آرامش می‌خواهد

کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت تمرکز بازیکنان در روزهای مسابقه گفت: بدیهی است اگر بازیکن نتواند ذهن خودش را در زمین مسابقه حفظ کند هزاران موقعیت گل هم برایش کم است. ذهن بازیکن در هر پستی آرامش می‌خواهد. بنابراین هیچ چیز مهم‌تر از مستطیل سبز برای باشگاهی که می‌خواهد موفقیت‌های متوالی داشته باشد وجود ندارد.

پرسپولیس در چه صورتی از آسیا حذف می‌شود/ توصیه به مهاجمان سرخپوش

اتحاد حلقه مفقوده است

منافی درباره اختلافات به وجود آمده در بین ارکان مدیریتی و فنی پرسپولیس یادآور شد: واقعا وقتش مطرح کردن چنین مسائلی نیست. پرسپولیس بازی مرگ و زندگی دارد. اگر کوچک‌ترین اشتباه از سوی هر کس پیش آید هواداران از او نخواهند گذشت. هیچ چیز مهم‌تر از پرسپولیس برای طرفدارانش نیست. اتحاد بین اعضای تیم با مدیریتی مهم‌ترین خواسته‌ای است که باید رعایت شود تا پرسپولیس نتیجه گیری کند.

منبع: مـهر