از سوی دیگر با توجه به نزدیکی این استان به تهران، بسیاری از پایتخت‌نشینان به‌صورت مداوم به قم سفر می‌کنند و همین موضوع باعث رونق گردشگری در این ناحیه شده‌است. حالا اگر شما قصد دارید از شهری غیر از تهران به قم و آستان مقدس حضرت معصومه (س) سفر کنید، خوب است با هتل […]

 

از سوی دیگر با توجه به نزدیکی این استان به تهران، بسیاری از پایتخت‌نشینان به‌صورت مداوم به قم سفر می‌کنند و همین موضوع باعث رونق گردشگری در این ناحیه شده‌است. حالا اگر شما قصد دارید از شهری غیر از تهران به قم و آستان مقدس حضرت معصومه (س) سفر کنید، خوب است با هتل های قم آشنا شوید. در سال‌های اخیر استان قم برای تأمین رفاه زوار گرامی، اقدامات قابل‌توجهی داشته است.

بهترین هتل های شهر قم در کدام ناحیه قرار گرفته‌اند؟

شهر قم به‌طورکلی شهری کوچک و آرام است، اما صنعتی بودن و در عین حال زیارتی بودن آن باعث شده‌است که دائماً افرادی به‌صورت موقت در این شهر اقامت داشته باشند. در کنار تمام این ویژگی‌ها، قم مزایای دیگری نیز دارد که آن را به گزینه‌ای مطلوب برای داشتن سفری کوتاه تبدیل می‌کند. تصور کنید به شهری سفر خواهید کرد که علاوه‌بر داشتن بارگاه ملکوتی یک معصوم، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد و شما می‌توانید رزرو هتل، خورد و خوراک و حتی خرید پوشاک را نیز با قیمتی استثنایی انجام دهید.

با توجه به این‌که اغلب امکانات به‌نوعی در اطراف حرم مطهر قرار گرفته‌اند و همچنین برای دسترسی به حرم اقامت در نزدیکی آن منطقی‌تر است، بهترین هتل های قم را نیز می‌توانید در  اطراف حرم حضرت معصومه پیدا کنید.

انواع مختلفی از هتل های دو ستاره، سه ستاره و حتی چهار ستاره در شهر قم وجود دارند که البته معمولاً مدت زمان اقامت مسافران در آن محدود است. بااین‌حال اگر قصد دارید مدتی در هتل های این شهر اقامت داشته باشید، می‌توانید مواردی که در ادامه بررسی می‌شوند را مدنظر قرار دهید.

معروف ترین هتل های شهر قم را بشناسید

همان‌طورکه گفته شد، چندین و چند هتل در نزدیکی حرم وجود دارند که برای دسترسی آسان به حرم می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید. برای انتخاب هتل باید موارد مختلفی مدنظر قرار گیرند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها هزینه است.

اگر می‌خواهید اقامتی اقتصادی داشته باشید، طبیعتاً هتل های دو یا سه ستاره مناسب‌ترند، اما برای داشتن سفری راحت با صرف هزینه بیشتر، رزرو هتل چهار ستاره گزینه بهتری است. در ادامه بهترین هتل های قم را معرفی خواهیم کرد:

·هتل مهسان

«هتل مهسان» یکی از نوسازترین هتل های باکیفیت قم است که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که در ۹ طبقه ساخته شده‌است، مجموعاً دارای ۵۵ اتاق و سوئیت است که مسافران را در دل خود جای می‌دهد.

اگر هتلی شیک، تمیز و نزدیک به حرم می‌خواهید، قطعاً هتل مهسان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

برای دسترسی به این هتل باید به بلوار شهید منتظری بروید. همچنین خوب است بدانید که فاصله تقریبی هتل مهسان با حرم حضرت معصومه نزدیک به یک کیلومتر است؛ یعنی به‌راحتی می‌توانید با کمی پیاده‌روی به حرم برسید. امکانات رفاهی نیز همچون سایر هتل ها در این مکان نیز به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

هتل مهسان

·هتل المپیک

بدون شک «هتل المپیک» قم یکی از لوکس ترین هتل های این شهر است که برای داشتن اقامتی مجلل و رویایی پیشنهاد می‌شود. این هتل در سال ۱۳۸۶ در ۹ طبقه ساخته شد و مجموعاً ۴۱ اتاق و سوئیت در آن به چشم می‌خورد.

یکی از اصلی ترین مزایای هتل المپیک، نزدیکی آن به حرم مطهر است که باعث جلب توجه زوار می‌شود. علاوه‌برآن کیفیت بالای ارائه خدمات در این مجموعه سال‌هاست که مسافران را به مراجعان دائمی تبدیل می‌کند. طی مدت اقامت خود در هتل المپیک می‌توانید از امکاناتی نظیر رستوران و کافی‌شاپ نیز استفاده کنید.

·هتل راسپینا

اگر به دنبال یک هتل سه ستاره در نزدیکی حرم هستید، «هتل راسپینا» می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ساختمان ۵ طبقه دارای ۳۸ اتاق است که با امکانات قابل قبولی به مسافران ارائه می‌شوند. اتاق‌های این مجموعه تک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته هستند که بسته به نیاز می‌توانید هریک از آن‌ها را رزرو کنید.

طی زمان اقامت خود در هتل راسپینا می‌توانید از پارکینگ، سرویس خشکشویی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر امکانات آن استفاده کنید. این هتل در خیابان سپاه واقع شده‌است و دسترسی آسان به حرم مطهر را برای زائران فراهم می‌کند.

·هتل پارسیا

«هتل پارسیا» یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های نزدیک به حرم است که در میدان غدیر واقع شده‌است و در مدت نسبتاً کوتاهی که از تأسیس آن می‌گذرد، توانسته است نظر مسافران را به خود جلب کند.

این هتل نزدیک به یک دهه پیش در ۷ طبقه ساخته شد و مجموعاً ۴۲ اتاق در هتل پارسیا برای مسافران قابل رزرو است. پارسیا در دسته هتل های چهار ستاره قرار می‌گیرد و امکانات مختلفی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ازجمله این امکانات می‌توان به رستوران‌هایی با تنوع غذایی مطلوب شامل فست‌فود، غذای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، پارکینگ و… اشاره کرد.

·هتل استقلال

اگر علاوه‌بر نزدیکی به حرم، دسترسی به انواع امکانات رفاهی و مجتمع‌های خرید نیز برای شما مهم است، «هتل استقلال» را در نظر داشته باشید. این هتل در سال ۱۳۸۹ در بزرگراه عمار یاسر ساخته شد و چند سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت. یکی از مراکز تجاری نزدیک به این هتل پاساژ الزهرا است که می‌توانید بسیاری از خریدهای خود را از این مرکز انجام دهید. هتل چهار ستاره استقلال نیز ۹ طبقه است و مجموعاً ۶۶ تخت در ۲۱ اتاق و سوئیت دارد.

هتل استقلال

رزرو هتل در قم را به فلای تودی بسپارید

حالا که با بهترین هتل های قم آشنا شدید، باید بهترین راه برای رزرو ارزان آن‌ها را نیز بشناسید. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه به قم سفر کنید، خوب است سری به «وب‌سایت فلای تودی» بزنید و خرید بلیط قطار و رزرو هتل را از طریق این وب‌سایت انجام دهید. بدون شک به محض ورود به سایت شگفت‌زده خواهید شد؛ چراکه تخفیف‌های قابل‌توجهی برای رزرو هتل اعمال شده‌است که هزینه سفرتان را تا حد زیادی کاهش می‌دهند؛ همچنین می‌توانید بلیط هواپیما به هر کجای دنیا را نیز با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

منبع خبر: رکنـا