یکی از مهم ترین بازی های پرسپولیس در سال های اخیر فردا در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. بازی فوق العاده حساس مقابل الدحیل که تکلیف صعود سرخ پوشان را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص می کند. الدحیل در هرچند در این فصل درخشش همیشگی را نداشته و خیلی زود از […]

یکی از مهم ترین بازی های پرسپولیس در سال های اخیر فردا در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. بازی فوق العاده حساس مقابل الدحیل که تکلیف صعود سرخ پوشان را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مشخص می کند.

الدحیل در هرچند در این فصل درخشش همیشگی را نداشته و خیلی زود از مرحله گروهی حذف شده، ولی همواره تیم خطرناکی به حساب می آید و پرسپولیسی ها اگر مراقب این تیم و ستاره هایش نباشند، غافلگیر خواهند شد. الدحیل که در بازی رفت هم مغلوب پرسپولیس شده، در تهران تا حالا پرسپولیس را نبرده و همین موضوع روحیه پرسپولیسی ها را برای این بازی مرگ و زندگی زیاد می کند.

سال ۲۰۱۸ دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که بازی رفت و با نتیجه یک بر صفر به سود الدحیل به پایان رسید ولی در بازی برگشت یک اتفاق تاریخی رخ داد و پرسپولیس درحالی که با یک گل از حریف عقب بود، موفق شد در نیمه دوم ۳ گل به الدحیل بزند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. اتفاقی بسیار خاص که رسانه ها در آن زمان از آن بازی به عنوان معجزه تاریخی تیم برانکو یاد کردند و تیترهای جالبی برای آن بازی زدند.

حالا تیم یحیی در شرایط مشابه ای با آن سال قرار گرفته و سرمربی قرمزها باید جا پای برانکو بگذارد و تیمش را برای یک برد تاریخی آماده کند. به طور حتم همه هواداران پرسپولیس هم از تیمشان در این بازی فقط برد می خواهند و در انتظار تکرار آن تیترهای تاریخی بعد از مسابقه هستند.

گل محمدی جا پای برانکو می گذارد؟/ پرسپولیسی ها منتظر تکرار تیترهای تاریخی!

منبع: خبـر ورزشی