دلیل جدایی خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی مشخص شد
دلیل جدایی خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی مشخص شد

خداداد عزیزی که چند روز قبل از جدایی اش از کادر فنی تیم ملی خبر داده بودیم درباره این موضوع به تسنیم گفت: به‌دلیل یک‌سری مسائل شخصی و خستگی تمایلی به ادامه همکاری ندارم، امیدوارم بتوانم قلعه‌نویی را قانع کنم که از اردوی بعدی تیم ملی کنار این تیم حضور نداشته باشم. وی افزود: با […]

فوتبال .خدادعزیزی.تیم ملی فوتبال - دلیل جدایی خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی مشخص شد

خداداد عزیزی که چند روز قبل از جدایی اش از کادر فنی تیم ملی خبر داده بودیم درباره این موضوع به تسنیم گفت: به‌دلیل یک‌سری مسائل شخصی و خستگی تمایلی به ادامه همکاری ندارم، امیدوارم بتوانم قلعه‌نویی را قانع کنم که از اردوی بعدی تیم ملی کنار این تیم حضور نداشته باشم.

وی افزود: با قلعه‌نویی صحبت نکردم، چون رویم نمی‌شود به او بگویم. با یکی از نزدیکان قلعه‌نویی صحبت کردم و خواستم موضوع را به او انتقال بدهد. من اهل رودربایستی نیستم، ولی نسبت به قلعه‌نویی تعارف دارم. من خاطره خوبی با قلعه‌نویی دارم، اما رویم نمی‌شود با او تماس بگیرم. من خسته شده‌ام و خیلی دوست ندارم همکاری را ادامه دهم. قلعه‌نویی هم حالش خوب نیست و امیدوارم زودتر بهبودی‌اش را به دست بیاورد. او بعد از بازی با ازبکستان اعصابش خورد بود و نتوانستم با او تماس بگیرم.

 

منبع: اطلاعات انلاین