پرسپولیس و الدحیل درحالی فردا در یک بازی بسیار مهم به مصاف هم می روند که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک داور ژاپنی این بازی فوق العاده حساس را سوت خواهد زد. لیدا جامپی داور ۴۲ ساله ژاپنی که از سال ۲۰۱۱ وارد لیست داوران فیفا شده برای قضاوت دیدار پرسپولیس و الدحیل […]

- از اخراج ثانیه ۹ تا قضاوت در انگلیس/ داور ژاپنی باز هم برای ایران خوش یمن می شود؟

پرسپولیس و الدحیل درحالی فردا در یک بازی بسیار مهم به مصاف هم می روند که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، یک داور ژاپنی این بازی فوق العاده حساس را سوت خواهد زد.

لیدا جامپی داور ۴۲ ساله ژاپنی که از سال ۲۰۱۱ وارد لیست داوران فیفا شده برای قضاوت دیدار پرسپولیس و الدحیل انتخاب شده است. نکته جالب در خصوص این داور این است که او سابقه سوت زدن در انگلیس را دارد و به غیر از قضاوت در چند بازی لیگ برتر جوانان، یک بازی از جام حذفی انگلیس را هم سوت زده است.

همچنین این داور ژاپنی، سابقه نشان دادن کارت قرمز در ثانیه ۹ را در یکی از بازی های لیگ ژاپن در کارنامه دارد. جامپی با وجود اینکه تا به حال برای پرسپولیس قضاوتی نداشته، ولی برای سایر تیم های ایرانی چند بار سوت زده است. او هر بار قضاوت بازی نماینده های ایران و قطر را برعهده داشته، آن مسابقه با برتری تیم ایرانی به پایان رسیده است.

حالا پرسپولیسی ها امیدوارند باز هم قضاوت این داور ژاپنی برای ایرانی خوش یمن شود و پرسپولیس بتواند در بازی حساس فردا از سد الدحیل عبور کند.

منبع: خبـر ورزشی