ما در آرامش آماده بازی با الدحیل هستیم/ در پرسپولیس زننده گل مهم نیست
ما در آرامش آماده بازی با الدحیل هستیم/ در پرسپولیس زننده گل مهم نیست

شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل  از دیدار این تیم برابر الدحیل در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظرم بازی ما برابر الدحیل از فردای بازی النصر شروع شد. تمرینات خوبی داشتیم و با تدابیر خوب کادر فنی و جلسات فنی […]

- ما در آرامش آماده بازی با الدحیل هستیم/ در پرسپولیس زننده گل مهم نیست

شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل  از دیدار این تیم برابر الدحیل در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: برای تمام مردم سرزمینم آرزوی سلامتی دارم. به نظرم بازی ما برابر الدحیل از فردای بازی النصر شروع شد. تمرینات خوبی داشتیم و با تدابیر خوب کادر فنی و جلسات فنی که داشتیم خیلی خوب حریف را آنالیز کردیم و شرایط خوبی داریم. شرایط اردو خوب بوده و بازیکنان در آرامش خیلی خوبی به سر می‌برند و برای یک بازی خوب در کنار هواداران آماده هستیم. هواداران با حضور پررنگی که دارند در زمین به ما کمک می‌کنند و قطعا یار دوازدهم ما هستند.

زاهدی درباره فشار در خط حمله و گل نزدن خودش در مسابقات آسیایی گفت: به نظرم برای پست مهاجم گلزنی خیلی حائز اهمیت است، اما در تیم ما بیشتر از همه چیز نتیجه گرفتن در کار تیمی اهمیت دارد. در گروه مرگ عملکرد و نتایجی که گرفتیم خیلی قابل احترام است و جایگاه خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم. بیشترین تلاشمان را می‌کنیم که نتایج در حد نام پرسپولیس باشد. در تیم ما زننده گل مهم نیست و تلاش می‌کنیم که تیم برنده باشد. به نظر خودم این مهمتر است.

زاهدی درباره فروش بلیت‌های بازی در کمترین زمان ممکن و حمایت هواداران در بازی فردا گفت: همان‌طور که آقا یحیی گفتند درست است، چون فوتبال یک ورزش کاملا غیر پیش بینی است. چیزی که هواداران پرسپولیس قبلاً نشان داده‌اند حمایت آن‌ها بوده و از سمت بازیکنان می‌گویم که حداکثر تلاشمان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران