به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی بازی برگشت خود را فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد که از پیراهن دو تیم برای بازی فردا رونمایی شد. این بازی را مانند مسابقه رفت، تیم داوری ژاپنی قضاوت […]

 

الحدیل عربستان, پرسپولیس, پیراهن جدیدپرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - رونمایی از پیراهن تیم‌های پرسپولیس و الدحیل در بازی فردا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر در حالی بازی برگشت خود را فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد که از پیراهن دو تیم برای بازی فردا رونمایی شد.

این بازی را مانند مسابقه رفت، تیم داوری ژاپنی قضاوت می‌کند. لیدا جامپی که در بازی رفت داور VAR بود، در این پیکار، داور وسط است. نیشی هاشی و تاکبه یوسوکه کمک‌های او خواهند بود. یاموموتو یودای نیز داور چهارم است.

فونگ یافت جیم از هنگ‌‎کنگ دستیار VAR خواهد بود، هیرویوکی که در بازی رفت داور وسط بود و آراکی یوسوکه نیز در گروه داوری VAR حضور دارند. عبدول بسیط حمید از مالزی نیز افسر اطلاعات VAR است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا