گزارش زنده/ الهلال ۱ – ۰ نساجی
گزارش زنده/ الهلال ۱ – ۰ نساجی

 تیم  فوتبال نساجی که از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف تیم الهلال عربستان رفته است. شاگردان مهدی رحمتی برای اعاده حیثیت فوتبال ایران برابر پرافتخارترین تیم آسیا به میدان می‌روند تا با این رقابت‌ها خداحافظی کنند.   ترکیب الهلال: یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، […]

الهلال .نساجی .لیگ قهرمانان آسیا - گزارش زنده/ الهلال ۱ - ۰ نساجی

 تیم  فوتبال نساجی که از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف تیم الهلال عربستان رفته است. شاگردان مهدی رحمتی برای اعاده حیثیت فوتبال ایران برابر پرافتخارترین تیم آسیا به میدان می‌روند تا با این رقابت‌ها خداحافظی کنند.  

ترکیب الهلال:

یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد البریک، سلمان الفرج، محمد کنو، میشل، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان، صالح الشهری 

ترکیب نساجی:

حسین خطیر، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی،  وحید محمدزاده،  صابر حردانی، سعید غلامعلی‌بیگی،  مهرداد عبدی،  اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران،  محمدرضا آزادی

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گلزنان: میشل (۴) الهلال

نیمه اول: 

دقیقه ۴: گل اول الهلال/ ارسال زمینی بازیکن الهلال بعد از عبور از همه به میشل رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم، گل اول مسابقه را ثبت کرد.  

دقیقه ۱۰: شوت محمد البریک از بالای دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه ۱۸: ضربه سر میشل را خطیر به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه ۲۸: عبدالله الحمدان با فرار سریع تا محوطه جریمه نساجی پیش رفت که سرتوپ تماشایی و شوت پای چپ او را حسین خطیر به زیبایی برگشت داد و در ریباند نزدیک بود توپ در برخورد با هوشمند تبدیل به گل شود که گلر جوان نساجی با واکنش زیبایی توپ را از روی خط برگشت داد و در ادامه هم ضربه میشل را خطیر دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: داور ابتدا خطای احسان حسینی و پنالتی برای الهلال را اعلام کرد، اما پس از بازبینی صحنه به کمک وی ای آر پنالتی را لغو کرد. 

دقیقه ۳۶: ضربه سر آرام حسینی را بونو به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال زامهران با ضربه سر قائدرحمتی در آستانه وارد شدن به دروازه الهلال بود، اما یاسین بونو با واکنش تماشایی مانع از گلزنی قائدرحمتی شد.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال بابایی از روی ضربه ایستگاهی از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

در حال تکمیل…

باشگاه خبرنگاران