اگر مالک باشگاه ورونا تغییر کند، اسطوره رم سرمربی این تیم می‌شود
اگر مالک باشگاه ورونا تغییر کند، اسطوره رم سرمربی این تیم می‌شود

مائوریتزیو ستی، رئیس باشگاه ورونا، طی مذاکراتی با یک صندوق آمریکایی در نظر دارد مالکیت این باشگاه را واگذار کند. طبق گزارش‌ها در ایتالیا، مالکان جدید می‌خواهند دنیله د‌روسی را جایگزین مارکو بارونی کنند. ورونا شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشت و در دو هفته اول سری A امپولی و رم را شکست داد. […]

- اگر مالک باشگاه ورونا تغییر کند، اسطوره رم سرمربی این تیم می‌شود

مائوریتزیو ستی، رئیس باشگاه ورونا، طی مذاکراتی با یک صندوق آمریکایی در نظر دارد مالکیت این باشگاه را واگذار کند. طبق گزارش‌ها در ایتالیا، مالکان جدید می‌خواهند دنیله د‌روسی را جایگزین مارکو بارونی کنند.

ورونا شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشت و در دو هفته اول سری A امپولی و رم را شکست داد. با این حال از ۲۶ آگوست تا به امروز بردی به دست نیاورده و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از ۱۴ بازی خطر سقوط را احساس می‌کند.

مارکو بارونی به دلیل همین نتایج چندین هفته در مرکز انتقادات بوده، اما هنوز اخراج نشده است. مائوریتزیو ستی مذاکراتی جدی با یک گروه آمریکایی داشته تا سهام باشگاه را به آن‌ها بفروشد. نام این گروه آمریکایی هنوز مشخص نیست.

طبق گزارش توتواسپورت، مذاکرات از طریق دویچه بانک در حال انجام است و گفته می‌شود که طرفین احتمالا روی رقم ۱۲۰ میلیون یورو به توافق برسند.

به گزارش کالچومرکاتو، تصمیم نهایی در مورد آینده بارونی در پایان مذاکرات بین ستی و صندوق آمریکایی علاقه‌مند به خرید باشگاه، اعلام می‌شود. طبق این گزارش مالکان آمریکایی علاقه دارند مربی فعلی تیم را برکنار کنند تا دنیله د‌روسی، اسطوره رم و ایتالیا را به خدمت بگیرند.

اسطوره رم یکی از دستیاران روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ بود و در اکتبر ۲۰۲۲ مربیگری اسپال در سری B را پذیرفت، اما پس از ۱۷ بازی اخراج شد.

باشگاه خبرنگاران